پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۹
برند هگمتانه این روزها در صنعت طلا و جواهرات ایران، از برندهای مطرحی است که تاریخ ایران باستان را به دنیای مدرن پیوند می زند. در طرح های این برند ایرانی شما تلفیقی از سنت و مدرنیته را مشاهده می کنید که ذهن مخاطب را به سمت خود می کشاند.
کد خبر: ۵۶۶۹


تیتر20 - برند هگمتانه این روزها در صنعت طلا و جواهرات ایران، از برندهای مطرحی است که تاریخ ایران باستان را به دنیای مدرن پیوند می زند. در طرح های این برند ایرانی شما تلفیقی از سنت و مدرنیته را مشاهده می کنید که ذهن مخاطب را به سمت خود می کشاند. سید حجت شفایی نایب رئیس اتحادیه تولید کنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر و مدیر این برند با بیش از30 سال سابقه کاری درصنعت طلا و جواهرات در اینباره می گوید: طرح های موجود در هگمتانه برگرفته از طرح های ایران باستان است که با تکنولوژی نوین تلفیق شده است. او ادامه می دهد: لوگوی هگمتانه، طرح ماه و خورشید است. این طرح برگرفته از اتحاد مادها و پارس ها است. همانگونه که در نقش برجسته های تخت جمشید، یک سربازماد با کلاه نمدی و یک سرباز پارس با کلاهی شبیه اشعه نور خورشید ، کنار هم قرار دارند. همچنین نمادی از کسوف نیز به شمار می رود.  هنگام کسوف مشاهده می کنیم ماه و خورشید به هم می پیوندند.



سید حجت شفایی افزود: استفاده ازسنگ  فیروزه در طرح طلا و جواهرات هگمتانه، یکی دیگر از ویژگی های برند است. فیروزه نماد و سمبل شهر نیشاپور از شهرهای تاریخی ایران است که در طرح ها از آن استفاده شده است. همچنین رنگ های استفاده شده در طرح های هگمتانه شیوه ای است که درایران از قدیم الایام استفاده می شد و به آن شوره کاری می گفتند. هگمتانه با تغییراتی در این روش، رنگ خاصی را به وجود آورده است که فقط مختص این برند است. گفتنی است طرح های هگمتانه به دلیل انتخاب هوشمند از آنچه که ریشه در اعتقادات و فرهنگ ایرانی دارد، موفق شده است مخاطبان را به سمت خود جلب کند. به علاوه در خارج از ایران نیز طرفداران خاص دارد. سید حجت شفایی در این زمینه می گوید: استقبال از طرح های هگمتانه که در آن از نمادهای ایران باستان استفاده شده است، ما را بدین فکر انداخت که می توانیم از نمادهای کشورهای دیگر نیز استفاده کنیم. به عنوان مثال نمادهای کشور مصر و ایتالیا را طراحی کردیم. هر دو طرح مورد استقبال قرار گرفتند. در حال حاضر مدیران هگمتانه برای آنکه طرفداران آنها  قدرت  بیشتری برای خرید داشته باشد، در حال پایین آوردن  قیمت ها هستند. سید حجت شفایی در پایان اعلام کرد در برنامه های جدید  با سبک کردن وزن طرح ها، در حال پایین آوردن قیمت برای مشتریانمان هستیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های   151704 55 (آقای محمد قبه) و 55625902 (آقای محمود شربیانی)تماس حاصل فرمایید.
آدرس: بازار بزرگ تهران، پاساژ حکیم هاشمی، طبقه همکف، پلاک 15 و 9


ارسال نظرات
موضوعات روز