شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۹
با توجه به اعتبار بسیار عالی به دست آمده توسط شرکت ثروت نوین زمین (SNZ ) در بخش انرژی های تجدید پذیردر ایران، این شرکت تصمیم گرفته است فعالیت هایی نیز در بخش پزشکی و ساخت و ساز آغاز نماید.
کد خبر: ۵۸۸۱


تیتر20- پریسا امیر قاسم خانی - شرکت ثروت نوین زمین (SNZ)یک شرکت ایرانی- ایتالیایی است که از سه سال قبل فعالیت جدی خود را در ایران شروع کرده است.
این شرکت در حال حاضر به عنوان شرکت مشاور به ویژه در زمینه انرژی های تجدید پذیردر ایران فعالیت می کند.
جوزپه کامپانیلو مدیر شرکت SNZمی گوید: تجربه ای که امروز شرکت SNZ در زمینه انرژی های تجدید پذیر و محیط زیست در ایران کسب کرده است، مربوط به تعداد زیادی از پروژه های انجام شده در ایتالیا و کشورهای دیگر در 30 سال اخیر است.
او می افزاید: ما به درخواست کشور ایتالیا حدود سه سال قبل در نمایشگاه محیط زیست ایران به عنوان یک شرکت ایتالیایی شرکت کردیم ودرهمانجا دولت ایران از ما خواست به عنوان شرکت مشاوردر زمینه انرژی های تجدید پذیر در ایران فعالیت داشته باشیم .
بدین ترتیب در مزایده شروع ساخت اولین نیروگاه "ژئوترمال" ایرانی شرکت کردیم که برنده شدیم . در حال حاضر این پروژه در حال انجام است. در حین انجام این پروژه، استقبال زیادی برای انجام پروژه های دیگر از طرف ارگان های دولتی و شرکت های خصوصی ایرانی از شرکت SNZ صورت گرفت.
به این دلیل و به درخواست تعدادی از شرکت های ایتالیایی که نه تنها در زمینه انرژی های تجدید پذیر، بلکه در زمینه سرمایه گذاری فعالیت دارند، تصمیم گرفتیم یک شرکت ایرانی تاسیس کنیم که از یک گروه کارآفرین ایرانی و ایتالیایی تشکیل شده است.



جوزپه کامپانیلو مدیر شرکت SNZ  ادامه می دهد: با توجه به اعتبار بسیار عالی به دست آمده، در بخش انرژی های تجدید پذیرایران، شرکت SNZ  تصمیم گرفته است فعالیت هایی نیز در بخش پزشکی و ساخت و ساز انجام بدهد.

جوزپه کامپانیلو می گوید: هدف ما آوردن تکنولوژی های برتر ایتالیایی به ایران است. در رابطه با پروژه های ساخت و ساز، امین حقیقت گو آرشیتکت و طراح غرفه مینیمالیست شرکت SNZ در نمایشگاه بین المللی تهران، دارنده شرکت معماری و طراحی UC21 ایتالیا و مسئول بخش ساخت وساز شرکت SNZ می گوید: در حال حاضر بخش معماری و طراحی شرکت با ارگان ها و نهادهای مختلف، سفارت خانه ها از جمله ایتالیا و اتریش و... در ایران همکاری دارد. در ادامه زهرا زارع مدیر عامل شرکت SNZ گفت: با توجه به روابط تاریخی که ایران و ایتالیا را از لحاظ فرهنگی و اقتصادی به هم پیوند می دهد، ما امیدوارهستیم و اطمینان داریم برای هر دو کشور نتایج بسیار خوبی در آینده به ارمغان خواهد آمد.
علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتربا شماره های شرکت SNZ 26120152 و 26117972 تماس حاصل فرمایند.


ارسال نظرات
موضوعات روز