جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
تیتر20 گزارش می دهد:
کرمان موتور در حالی با دست پر به نمایشگاه خودرو تبریز آمده است که استقبال از غرفه آبی پوشان کرمانی نشان می دهد این خودروساز توانسته است با شناسایی نیاز بازار،محصولات متنوعی را عرضه کند.
کد خبر: ۵۹۷۰۸
دست پر کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز
تیتر20 -  البته این استقبال تنها مختص نمایشگاه نیست،بلکه تشکیل صف خرید برای محصولات این خودروساز بخش خصوصی در ابتدای هفته، نشان می دهد که کرمان موتور توانسته است جایگاه خود در بازار خودروی کشور را شناخته و از سوی دیگر با حضور مداوم و مستمر در کلاس های مختلف به یک برند ار گذار و نام آشنا بدل بشود.

به بیان ساده این خودرو ساز که همکاری با یکی از غول های کره ای در زمینه تولید مشترک محصول در کارنامه اش ثبت شده ،توانسته است در انتخاب محصول و عرضه آن به گونه ای رفتار کند که خریداران همواره توقع تازگی و کیفیت از این برند را دارند.

در این میان به نظر می رسد که سدان لوکس J7  به رغم گذشت بیش از 5 ماه از معرفی اش ،همچنان برای علاقمندان به این کلاس خودرو از جذابیت بالایی برخوردار است. در واقع این محصول را می توان یکی از نشانه های بلوغ در کرمان موتور دانست .چرا که از یک سو محصولی به روز و بر اساس نیاز بازار انتخاب کرده است و از سوی دیگر با J7 می تواند مسیر ورود سدان های مختلف و متفاوت را به بازار را باز کند.

با این حال سایر محصولات آبی پوشان کرمانی نیز به اندازه کافی هم برای خریداران و علاقمندان جذابیت دارد و هم رقابت در کلاس های مختلف بازار را شدید تر و نفس گیر تر کرده است.
دست پر کرمان موتور در نمایشگاه خودرو تبریز
آبی پوشان کرمانی در بیست وششمین نمایشگاه خودروی تبریز علاوه بر J7 محصولات دیگر این گروه مانند پیکاپ KMC T8در دو نسخه استاندارد و آفرود،کراس اوور KMC K7،جک S5 نیو،جک S3  و J4از جمله دیگر محصولات این گروه صنعتی بودند که در معرض دید عموم قرار گرفتند.

دراین میان نکته قابل توجه حضور علاقمندان در غرفه این خودروساز بخش خصوصی و پرسش درباره همکاری مجدد با هیوندای کره جنوبی بود.هر چند که بنا به دلایل شرکتی کارشناسان این شرکت نمی توانستند به طور صریح پاسخ بدهند.با این حال شواهد نشان می دهد که این نشان کره ای بار دیگر با کرمانی ها همکاری خواهد کرد.

به رغم تمام این گمانه زنی هنوز کرمان موتور واکنشی نشان نداده است اما به نظر می رسد که با توجه به فراهم بودن زیرساخت های تولید هیوندای در این شرکت،همچنان کرمانی ها گزینه اول شراکت این شرکت کره ای خواهند بود.

در صورت تحقق این امر و درست بودن گمانه زنی ها سبد محصول کرمان موتور،به یکی از کامل ترین و بهترین سبد محصولات بدل خواهد شد.در این میان هر چند کرمان موتور به صورت رسمی این خبر را تائید و تکذیب نکرده است.اما در صورت تحقق می توان به تشدید رقابت در بازار اشاره کرد.به بیان ساده حضور در تمام کلاس ها به محصولات قابل اطمینان و شناخته شده می تواند موج جدید رقابت را تقویت کرده و بر سرعت توسعه این صنعت بیافزاید.

در هر صورت کرمان موتور با حضور در تبریز هم ثابت کرد که همچنان یکی از اصلی ترین گزینه های انتخاب مردم است. چرا که طی سال های اخیر با عرضه محصولات متنوع در کلاس های مختلف و جلب اطمینان کیفی از سوی خریداران توانسته است خود را به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران بازار خودروی کشور معرفی ،مطرح و تثبیت کند.استقبال از غرفه این شرکت در نمایشگاه تبریز،گواهی روشن برای تائید این موضوع است.

ارسال نظرات
موضوعات روز