پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
تیتر20 گزارش می دهد:
با توجه به افزایش سفرها در نوروز،یکی از دغدغه های مشتریان و خودروسازان خرابی خودروها در طول سفر است.بسیاری از شرکت ها به همین منظور سال هاست که امداد جاده ای خود را راه انداخته اند.کرمان موتور نیز برای راحتی بیشتر خیال مشتریان،علاوه بر تجهیز ناوگان امداد جاده ای خود به پیکاپ T8 ،اپلیکیشن جدید نیز به خدمات خود اضافه کرده است.
کد خبر: ۶۱۲۷۱
اپلیکیشن جدید امداد خودرو و افزایش سرعت خدمات دهی به مشتریان کرمان موتور
تیتر20 -با نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز سال جدید،حجم سفرهای برون شهری به شدت افزایش می یابد. به طور طبیعی نیز میزان درخواست امداد جاده ای نیز بیشتر می شود.

در همین راستا طی سال های اخیر با توجه به رقابتی که در زمینه خدمات پس از فروش وجود دارد،بسیاری از خودروسازان،سعی در تجهیز و توسعه هر چه بیشتر این ناوگان کرده اند.

کرمان موتور نیز به همین منظور تی 8 را به ناوگان خود اضافه کرده است.اما جدید ترین اقدامی که آبی پوشان کرمانی برداشته اند،ارائه اپلیکیشنی است که می تواند بر سرعت خدمات دهی به مشتریان بیافزاید.

لینک این اپلیکیشن از 15 اسفند ماه به نام KMC در سایت کرمان موتور قرار گرفته است.مشتریان می توانند اپلیکیشن را دانلود و نصب کنند.در حال حاضر نسخه اندروید آن قابل درسترسی است و قرار بود تا پایان سال نسخه IOs  هم نهایی وقابل دسترس باشد.

در حال حاضر دراین اپلیکیشن یک سری خدمات مانند نوبت دهی، معرفی و موقعیت نمایندگی ها و همچنین درخواست دریافت سرویس درمحل فعال است. یعنی مشتریان می توانند هم درخواست سرویس در محل و هم درخواست مشاوره فنی ارائه داده و هم خدمات مد نظر را دریافت کنند.

ضمن اینکه درخواست امداد نیز از طریق این اپلیکیشن قابل انجام است که از طریق کارشناسان کرمان موتور راهنمایی های لازم انجام خواهد شد.

به گفته مدیر امداد خودرو کرمان موتور،این اپلیکیشن قرار است که به یک سوپر اپلیکیشن برای کل کرمان موتورتبدیل شود.

یعنی در بلند مدت علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش،تمام نیازهای مشتریان محصولات کرمان موتور را  نیزپوشش خواهد داد.

در واقع از طریق این اپلیکیشن به راحتی درخواست ها ثبت می شود و در صورت نیاز تیم امداد جاده ای اعزام می شود.

ضمن اینکه اگر خودرویی قابلیت تعمیر فوری نداشته و نیاز باشد که به تعمیرگاه اعزام شود، کرمان موتور برنامه ای تدارک دیده است که می تواند باعث آسودگی خیال آنها شود.در واقع قرار است که برای مشتریانی که در راه مانده اند،تا زمان تعمیر خودرو هتل در نظر گرفته شود.

یعنی تا زمانی که خودرو برای تعمیر در نمایندگی حضور داشته باشد،وظیفه اسکان مشتریان به عهده کرمان موتور خواهد بود.

البته با توجه به تجهیز امداد جاده ای کرمان موتور به نظر می رسد که امسال دارندگان محصولات آبی پوشان کرمانی نسبت به سال گذشته،شاهد کیفیت و سرعت بیشتری در خدمات جاده ای خواهند بود.

چرا که پیکاپ تی8 به عنوان یک خودروی مکمل در کنار ناوگان خودروهای جک اس3 قرار گرفته است. پیکاپ KMC T8 با قفسه‌بندی جدید به ابزارآلات مخصوص تجهیز  شده است تا بتوانند خدمات متنوع‌تری به خودروهای کرمان موتور ارائه کنند.

آغاز به‌ کار پیکاپ تی8 در ناوگان امدادی کرمان موتور از نوروز امسال خواهد بود. به بیان دیگر150 دستگاه پیکاپ تی 8 از ابتدای سال جدید خدمات سرویس در محل کرمان موتور در سراسر کشور را عهده دار خواهدشد.

مدیر امداد خودروی کرمان موتور،متوسط حضور در محل امداد خواه را 45 دقیقه در شهر و 65 دقیقه در جاده‌ها عنوان کرد و بیان داشت: انتظار داریم در سال جدید و با تجهیز ناوگان امدادی به خودروهای جدید بتوانیم به کاهش زمان امدادرسانی دست یابیم.

بهزاد نجفی  همچنین حمل قطعات و ابزار بیشتر توسط پیکاپ T8 را عامل مهمی در افزایش سرعت ارائه خدمات به خودروهای کرمان موتور دانست و به تیتر20 گفت: خدمات امداد خودرو کرمان موتور شامل خودروهای جک، لیفان، کی ام سی، جیلی و هیوندای‌های قدیمی و جدید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین ایراد خودروهای کرمان موتورشامل برخی مشکلات برقی می شود، افزود: در صورت بروز ایرادهای برقی، خودرو به سرعت راه‌اندازی می‌شود و اگر مشکلات سنگین مانند موتور و گیربکس رخ داده باشد، براساس استاندارد کرمان موتور این خودروهای به نمایندگی مجاز حمل خواهد شد.

بنابراین گزارش ، مشتریان کرمان موتور برای استفاده از خدمات امداد خودرو کرمان موتور می توانند با شماره 02142724 تماس بگیرند و یا با استفاده از اپلیکیشن جدید این شرکت،درخواست خود را ارائه کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن،خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

ارسال نظرات
موضوعات روز