پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵
حذف استقلال از آسیا باعث شد کام هواداران این تیم در سال جدید تلخ شود.
کد خبر: ۶۱۴۰۷

تیتر۲۰- استقلال از آسیا حذف شد. این بدترین خبر برای فوتبال ایران و هواداران استقلال است. نه اینکه صرفا از نبودن در لیگ قهرمانان آسیا ناراحت باشند، از این ناراحت هستند که چرا گرهی که می شد به راحتی با دست باز شود را آنقدر کورش کردند که حتی با دندان هم باز نشد.
حاجی فتح الله زاده زمانی که دوباره به استقلال برگشت قول داده بود تا مشکلات این تیم را برطرف کند و اسپانسر می گیرد اما ماه ها گذشت و هیچ خبری نشد. آنقدر روزها گذشتن و شوالیه هیچ کاری نکرد تا مهلت پرداخت پول استراماچونی به اتمام برسد و آبی ها از آسیا حذف شوند.
حالا علاوه بر عدم پرداخت بدهی استراماچونی، بازیکنان استقلال هم از روند پرداختی دستمزد خود دلخور هستند و بعد از بازی این تیم مقابل فولاد، حسین حسینی و عارف غلامی با مدیرعامل درگیر شدند و حتی بازیکنان دست به اعتصاب زدند.
فتح الله زاده حتی در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان هم بازیکنی جذب نکرد تا صدای اعتراض ساپینتو بلند شود و او هم تهدید به رفتن کند.

سوالی که این وسط پیش می آید این است که مدیرعاملی که قرار بود هیچ کاری نکند چرا مسئولیت قبول کرد؟ او که روزی وعده جذب لیونل مسی را می داد حالا با بدترین عملکرد و کارنامه استقلال را ترک و آبی ها را پس از یک قهرمانی دلچسب و بدون شکست از حضور در آسیا محروم کرد. بازنده این ماجرا اما فقط استقلال نبود؛ علی فتح الله زاده هم در این فاجعه محبوبیت خود بین هواداران استقلال را از دست داد و دورانش در این تیم احتمالا برای همیشه به پایان رسید. حالا استقلالی‌ها حاج فتل را نه با جام های قهرمانی و بمب های نقل انتقالاتی، بلکه با حذف از لیگ قهرمانان آسیا به یاد خواهند آورد.

اگر فتح الله زاده چند ماه قبل تصمیم به بازگشت نمی گرفت و برای نشستن روی صندلی مدیریت استقلال وسوسه نمی شد، می توانست محبوبیت و احترام خود را برای همیشه حفظ کند اما یک بازگشت بدموقع برای او مانند یک خودکشی بود./خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز