پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
خبر علاقه الهلال به طارمی که توسط روزنامه رکورد منتشر شد، فضای مجازی عربستان را زیر و رو کرد و کاربران اظهارنظرهای فراوانی در این خصوص مطرح کرده‌اند.
کد خبر: ۶۱۵۹۶

تیتر۲۰- داستان جذب مهدی طارمی توسط الهلال، به خبر اول رسانه‌های پرتغال، ایران و عربستان تبدیل شد. روزنامه رکورد در شماره روز چهارشنبه خود مدعی شد که این باشگاه سعودی قصد دارد پس از اتمام قرارداد اودیون ایگالو نیجریه‌ای، باب مذاکره با باشگاه پورتو را باز کرده و مهاجم ایرانی را به خدمت بگیرد.

در هفته‌های گذشته اخباری زیادی پیرامون علاقه الهلال به لیونل مسی منتشر شد و این باشگاه متمول سعودی نیز پیشنهاد شگفت‌انگیزی را به فوق ستاره آرژانتینی ارائه کرد ولی با مخالفت لئو روبرو شد. پس از ادعای رکورد پرتغال مبنی بر تمایل الهلال به جذب طارمی، فضای مجازی عربستان با واکنش‌های گسترده‌ای درخصوص انتقال احتمالی مهاجم ایرانی به این کشور همراه بوده است.

بسیاری از هواداران الهلال با استقبال از احتمال پیوستن مهدی طارمی به این تیم، او را یک انتقال بسیار بزرگ برای تیمشان می‌دانستند، بخصوص اینکه او سهمیه آسیایی محسوب می‌شود و آبی‌های ریاض می‌توانند بازیکنان خارجی دیگری را نیز به خدمت بگیرند.

در سمت مقابل نیز ایده جذب طارمی مخالفانی هم داشت و آنها خواستار جذب بازیکنان مطرح دیگری مانند لیونل مسی هستند. در زیر تنها گوشه‌ای از هزاران توئیت و واکنشی که طی 24 ساعت اخیر در خصوص مهدی طارمی و شایعات پیوستن او به الهلال منتشر شده را مرور می‌کنیم:

- او یک گزینه سوپرخیالی است و امیدوارم به الهلال بیاید.
- عقلانی نیست که ما بازیکنی را بیاوریم که در 42 بازی موفق به زدن 23 گل شده و بازیکنی را از دست بدهیم که در 40 بازی بیشتر از 40 گل به ثمر رسانده است. ایگالو از او بهتر است.
- یکی از ضعیف‌ترین خریدها می‌تواند باشد. او در پورتو بازی می‌کند و در 3 فصل اخیر افت کرده است.
- بایرن مونیخ و اینترمیلان در آخر فصل با او قرارداد امضا می‌کنند و بعید است که به فوتبال آسیا برگردد.
- (در پاسخ به کامنت کاربری که طارمی را یک خرید ضعیف دانسته بود): چطور می‌گویی خرید ضعیفی است عزیزم؟ او 40 بازی با آنها انجام داد و 23 گل زد و 12 پاس گل داد و فصل قبل برای کسب عنوان بهترین گلزن لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کرد و فراموش نکنید که او در اروپا بازی می‌کند نه در آسیا.
- اگر گومز و ایگالو را فراموش کنیم، (طارمی) یک بازیکن یکپارچه است که برای نحوه بازی الهلال به عنوان یک گلزن ماهر مناسب است. او می‌تواند خارج از محوطه جریمه بازی کند و مشکلی ندارد. مهدی بازیکن فوق‌العاده‌ای است. اگر بیاید، به خدا انتقالی رؤیایی است. انشالله که انجام شود.
- برای کسانی که می‌پرسند مهدی طارمی جاه‌طلب است یا نه، اگر مهاجم جاه‌طلب از نظر آنها هالند، امباپه یا اوسیمین باشد، مطمئنا مهدی طارمی جاه‌طلب نخواهد بود. خیلی خنده‌دار است که می‌گویند طارمی برای جاه‌طلبی‌های الهلال مناسب نیست؛ درحالی‌که او مهاجمی فوق‌العاده و یکپارچه است. امیدوارم خبر درست باشد و این همان چیزی است که من انتظار دارم زیرا رکورد پرتغالی این خبر را منتشر کرده است./خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز