پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
استقلال به دلیل عدم تسویه حساب با طلب کاران داخلی و خارجی خود تا تاریخی که کنفدراسیون فوتبال آسیا تعیین کرده بود، شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد.
کد خبر: ۶۱۶۶۴

تیتر۲۰- ۱۱ فروردین آخرین فرصت برای پرداخت بدهی های داخلی و خارجی برای همه تیم های آسیایی بود که استقلال این فرصت را از دست داد و در فصل پیش رو برای دومین فصل متوالی شانس حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد.

مهدی تاج بر خلاف دیدگاه مدیران باشگاه استقلال حذف آبی ها را قطعی شده می‌داند و می‌گوید: «استقلال به زعم من مشکلات بسیار پیچیده‌ای دارد. به هر جهت حذف استقلال را ۳۱ خرداد اعلام می‌کنند. من این مسائل را متوجه آقای کریمی و مجموعه دیگر نمی‌دانم. این‌ها مسائلی است که انباشت شده. کار بسیار خوبی که آقای کریمی می‌کنند این است که دفع شر می‌کنند و جلوی ضرر بیشتر را می‌گیرند.»

اما ممکن است یک آیتم حضور تیم پرسپولیس را همانند استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به چالش بکشد. موضوعی که مورد اشاره رئیس فدراسیون فوتبال هم بوده است. در حال حاضر هم مالک باشگاه استقلال وزارت ورزش و جوانان است و هم پرسپولیس و این در تضاد با قوانین فوتبال حرفه ای است و یکی از الزاماتی است که باشگاه ها باید آنرا رعایت کنند.

مهدی تاج در این باره گفت: «ما یک نامه‌ای به وزیر ورزش زدیم برای مالکیت دو باشگاه که بهره مالکانه یک باشگاه نمی‌تواند در یک مجموعه داشته باشد. مطمئن هستم که وزیر ورزش نمی‌گوید مثلا یک تیمی ببازد تا تیم دیگری برنده باشد. اما نگاه بین‌اللملی این است که یک نفر نمی‌تواند مالک دو باشگاه باشد.»/خبرآنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز