جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۰
می گویند حالا سامانه پیامکی استقلال و پرسپولیس ، 5 میلیون شماره منحصر به فرد دارد.این جدیدترین ادعای کارپرداز تبلیغاتی دو تیم محبوب پایتخت است.
کد خبر: ۶۳۸۸
تیتر20 -  می گویند حالا سامانه پیامکی استقلال و پرسپولیس ، 5 میلیون شماره منحصر به فرد دارد.این جدیدترین ادعای کارپرداز تبلیغاتی دو تیم محبوب پایتخت است.
امسال استقلالی ها بیش از 50 درصد حقوق شان را تا اینجای فصل گرفتند و این رقم برای پرسپولیسی ها نزدیک به 60 درصد است. طرح حمایت از این دو تیم با کمک های ما هواداران جواب داده و نتیجه اش هم بالانشینی این دو تیم بعد از مدت هاست. همین پیامک هایی که در ماه برای شان 6 هزار تومان می پردازید . چند جایزه هم شاید قرار است برای تان داشته باشد. از ماشین و خانه گرفته تا تخفیف خرید . پول هایی که در تبلیغاتش آمده باید با کمترین کسورات به این دو تیم برسد. البته برای استقلال سقف 25 میلیارد و پرسپولیس ، 30 میلیارد تومان در ابتدای فصل در نظر گرفته شده بود. طرح اما چقدر درآمد داشته که حالا استقلال تا اینجای لیگ حدود 13 میلیارد گرفته و دریافتی پرسپولیس چیزی بیش از 15 میلیارد تومان است؟ استقلال همین دو روز قبل از این پول ها 400 هزار دلار به رودریگو توزی پرداخت اما هنوز مدیرانش اعتقاد دارند شرکت یادشده از تعهداتش عقب است.

شرکتی که حالا مانع از مصاحبه مطبوعاتی بازیکنان با رسانه ها می شود. از 90 گرفته تا میکسدزون ورزشگاه و حضورهای رسانه ای . اینکه هر حضور رسانه ای باید با شرکت یادشده هماهنگ شود. اینکه نوراللهی برای رفتن به 90 و نبردن اسم سامانه هواداری باشگاه ، با جریمه روبرو شد. مهدی رحمتی و روزبه چشمی روی آنتن 90 رپورتاژ آگهی گفتند و این روند را می خواهند که ادامه دهند. آخرین بار و قبل از دربی بود که شیرازی ، کارپرداز تبلیغات محیطی سامانه پیامکی هواداری ادعا کرد همزمان با راه اندازی اپلیکیشن این سامانه ، با 5 میلیون عضو این طرح ، دیگر باشگاه ها نباید بگذارند محتوای مصاحبه های بازیکنان شان این طور رایگان در تلویزیون و رسانه ها پخش شود. میکسدزون و کنفرانس بازی ها ، نکاتی بودند که او به آنها ایراد می گرفت و حالا اجازه مصاحبه به بازیکنان در میکسدزون را نداده اند.

مهمترین بخش از حرف های این کارپرداز اما این آمار 5 میلیون نفری است. یعنی اگر این عدد واقعی باشد ، هواداران ماهانه 30 میلیارد تومان برای دو تیم استقلال و پرسپولیس هزینه می کنند. اگر خودروها و جوایز دیگر در ماه ، بدون تخفیف هایی که شرکت های همراه اسپانسر به صورت نیم بها می پردازند تا در قالب فوتبال تبلیغ شوند را به بهای بازار محاسبه کنند هم ، این پاداش ها به سختی از ماهی 2 تا 3 میلیارد تومان فزونی پیدا می کند. این رقم را اگر به ازای3 تا 5 دقیقه تبلیغاتی که پیشتر شیرازی گفته بود برای این برنامه های لیگ برتر به سازمان لیگ می پردازد ، بیفزاییم ، باز این رقم در ماه به سختی از 10 میلیارد تومان عبور می کند.

به ازای هر پیامک روزانه 200 تومانی هم پیشتر اعلام شده بود اپراتور تنها 30 تومان دریافت می کند و باقی پول باید به باشگاه ها برسد. یعنی باید بیش از 15 میلیارد تومان در ماه بین این دو تیم تقسیم شود. طرحی که از شهریورماه گذشته آغاز شده ، اگر تا به حال و به طور متوسط تنها 3 میلیون نفر مخاطب داشت ، باید بیش از 100 میلیارد تومان پول تولید می کرد و اگر برآورد ابتدایی از رسیدن بیش از 60 درصد درآمدهایش برای باشگاه ها محقق می شد، حالا باید بیش از 35 میلیارد تومان به حساب پرسپولیس می ریخت و بیش از 25 میلیارد تومان استقلال.

اما چرا تقریبا نیمی از این رقم محقق شده است؟ این پرسشی است که نهادهای مسئول بررسی کنند و ببینند رقم واقعی یوزرهای این سامانه چقدر است و چه اتفاقی دارد برای پول های مردم می افتد؟ آیا ارقام پرداخت شده به باشگاه ها با وعده های ابتدایی همخوانی دارند یا ادعاهایی درباره تشکیل شبکه هواداری 5 میلیون نفری از شماره های حاضر شده در سامانه به دور از واقعیت موجود است. پرسشی که هواداران دو تیم دوست دارند پاسخش را بدانند./خبر آنلاین

ارسال نظرات
موضوعات روز