جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
طرح سفارشی دوزی کت و شلوار که مدتی است در ایران از سوی برند‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و حتی برخی از برند‌های خارجی تولید کننده کت و شلوارهای مردانه در سال‌های اخیر به بازار ایران توجه ویژه ای پیدا کرده اند.
کد خبر: ۶۴۶۲



تیتر20 - در این راستا، برخی از برند‌های قدیمی ایرانی که در تولید کت و شلوار سابقه ای دیرینه دارند، نیز این روش بازاریابی را در دستور برنامه‌ها و سیاست‌های فروش و بازاریابی خود قرار داده‌اند.
برند تولید لباس هاکوپیان مدتی است که به این برنامه اقبال ویژه ای نشان داده و تلاش می‌کند پروژه سفارشی‌دوزی خود را در میان طیف خاصی از مشترکین ایرانی خود در سراسر کشور ترویج نماید.
در آخرین رویداد از این دست، هاکوپیان که اذعان می‌نماید در این زمینه سابقه ای 45 ساله در کارنامه خود دارد، استان گیلان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.
طبق اعلام این برند، گیلانی‌ها می توانند از تاریخ 7 تا 10 اردیبهشت ضمن بازدید از کلکسیون پارچه‌های ایتالیایی و انگلیسی این برند در فروشگاه رشت، سفارش‌های شخصی‌دوزی خود را به این فروشگاه ارایه نمایند.
ظاهرا قرار است بعد از گیلان کارشناسان تک‌دوزی و سفارشی‌دوزی هاکوپیان، در سایر استان‌ها هم برنامه‌های مشابهی را به مرحله عمل درآورند و هاکوپیان اعلام کرده که این برنامه را به زودی اعلام خواهد کرد.
بنابر این بعد از گیلانی‌ها، نوبت به شیک پوشان سایر استان‌ها خواهد رسید تا جامه‌های سفارشی خود را به امضای هاکوپیان به تن کنند.
علاقه‌مندان گیلانی فعلا برای تعیین وقت قبلی می‌توانند با شماره 01333775855 تماس بگیرند.
ارسال نظرات
موضوعات روز