جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
نمایشگاه خودرو 2016 پکن یکی از مهم ترین نمایشگاه های امسال است. چرا که خودروسازان زیادی از سرتاسر جهان در آن حضور دارند و هرکدام تلاش کردند سهمی در ساخت و بهبود بازار رو به رشد خودرو در چین داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۱۴


تیتر20 - گروه بین الملل - نمایشگاه خودرو 2016 پکن یکی از مهم ترین نمایشگاه های امسال است. چرا که خودروسازان زیادی از سرتاسر جهان در آن حضور دارند و هرکدام تلاش کردند سهمی در ساخت و بهبود بازار رو به رشد خودرو در چین داشته باشند.

نمایشگاه پکن، همانند نمایشگاه های پاریس و فرانکفورت، با نمایش موتور شانگهای به عنوان جایگاه نخست چین برای خریداران خودرو جایگزین شد. خریداران با بازدید از این نمایشگاه می توانند از خودروهایی که در سالهای آینده به فروش می روند دیدن کنند.

مسلما بسیاری از خودروهایی که در این غرفه ها به نمایش گذاشته شده اند هرگز نخواهند توانست به بازارهای اروپا یا انگلستان راه یابند. اما خودروهایی همانند رنو (Renault)، پورشه (Porsche)، آاودی (Audi) و فولکس واگن (Volkswagen) جزو برندهای اروپایی هستند که از ابتدای سال آغاز به کار کردند و قدرت خود را به رخ رقبا کشیدند.

شرکت Renault امسال با شاسی بلند رنو کولیوس (Renault Koleos) در نمایشگاه پکن حاضر شد که البته این خودرو مجددا طراحی شده است. این کمپانی فرانسوی به دنبال گسترش بازار فروش خودروهای خود است. این خودرو از سیستم دو چرخ محرک (2WD)، چهار چرخ محرک (4WD)، حالت خودکار و قفل چهار چرخ محرک (4WD Lock) برخوردار است.

البته برندهای چینی مانند جیلی (Geely)، چری (Chery)، دانگ فنگ (Dongfeng) و بی ای آی سی (BAIC) همچنان سعی دارند با استفاده از این نمایشگاه مدل های جدید خود را تبلیغ کنند. البته برای این خودروسازان همیشه این شانس وجود دارد که بتوانند در آینده بال هایشان را در اروپا نیز بگسترانند.

همچنین بسیاری از خودروهای شناخته شده اروپایی در این نمایشگاه حضور دارند که فاصله بین دو محورشان بیشتر است؛ از جمله مرسدس کشیده E-Class، جگوار مدل XFL و حتی شاسی بلند بزرگتر بی ام و (BMW) مدل X1.

نمایشگاه پکن از 25 آوریل (6 اردیبهشت) شروع به کار کرد و تا 4 ماه می (15 اردیبهشت) ادامه دارد.
عمده خودروهای حاضر در نمایشگاه پکن 2016:

آاودی (Audi) مدل TT RS: تازه ترین مدل Audi با قدرت 493 اسب بخار و با قابلیت سرعت 174 مایل در ساعت (280 کیلومتر در ساعت).

مزدا CX-4:
مزدا با این کراس اور اسپرت خود را وارد عرصه شاسی های کوپه کرد.

سیتروئن C6:
این مدل کاملا جدید با وجود شکستی که در فروشش در اروپا داشت در غرفه سیتروئن بی نظیر است و توجه همه بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند.

رنو کولیوس:
این خودرو شاسی بلند با الهام گیری از X-Trail کمپانی نیسان در این نمایشگاه جاذبه جهانی دارد.

پیش نمایش فولکس واگن T-Prime:
این خودرو جدید VW Touareg به شکل ایده ای کلی از کراس اور پلاگ-این هایبرید به نمایش گذاشته شده است.

پورشه 718 Cayman:
این خودرو 718 Boxster  با چهار سیلندر و موتور توربو بوکسر با سقف کروکی، اندازه کوچکی دارد اما بسیار چشمگیر است.

مترجم: رعنا اشرفی
منبع: Auto Express


ارسال نظرات
موضوعات روز