پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۳:۱۵
هنوز هم لاغری برای عده زیادی آرزو است؛ آرزویی که حاضریم برای رسیدن به آن از امتحان کردن هیچ روشی دریغ نکنیم. لاغری با فشار آب و لیزر روش نوینی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
کد خبر: ۶۵۸۸
تیتر20 - هنوز هم لاغری برای عده زیادی آرزو است؛ آرزویی که حاضریم برای رسیدن به آن از امتحان کردن هیچ روشی دریغ نکنیم. لاغری با فشار آب و لیزر روش نوینی است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است.
اگر کمی به عقب برگردیم و نگاهی به آلبوم های قدیمی و تاریخی کشورمان بیندازیم  یا کمی عکس­ های زنان دربار قاجار را برانداز کنیم حتما از دیدن اضافه وزن همه  سوگلی های دربار تعجب خواهیم کرد تا جایی که خیلی زود به متفاوت شدن معیارهای زیبایی شناسی دیروز و امروز در طول تاریخ می رسیم.لاغری یکی از دغدغه های همیشگی کسانی است که فکر رسیدن به زیبایی و تناسب اندام لحظه ای رهایشان نمی کند.این آدم ها حاضرند برای رسیدن به وزن دلخواه، خودشان را به آب و آتش  بزنند و برای رسیدن به سر منزل مقصود هیچ راهی را نرفته باقی نگذارند از رژیم های غذایی طاقت فرسا و خوردن داروهای عجیب و غریب گرفته  تا کوچک کردن معده و ساکشن کردن چربی ها.حالا در کنار همه این روش های متفاوت کلینیک های زیبایی این روزها برای فراری دادن چاقی از جان مراجعان، کارهایی عجیب و جدیدی را تجویز می کنند،لاغری با لیزر و جدیدتر از آن لاغری با فشار آب یکی از همین روش هاست؛ساز و کاری که ادعا می کنند نسبت به روش های قدیمی هم کم خطرتر است و هم خیلی زودتر از حد تصور شما را به سایز مطلوب می رساند.

لیپوساکشن چه بود؟

لیپولیز روشی است که طی این چند سال اخیر وارد کشورمان شده است و بسیاری این روش را جایگزین جدیدتر و بهتری نسبت به لیپو ساکشن می دانند چون در قدیم در لیپوساکشن تیوپی را به صورت تصادفی وارد بدن می کردند تا با مکش، چربی های اضافی و مزاحم را از تن خارج کنند اما لاغری با این روش سختی ها و خطرات زیادی را برای متقاضیانش در پی داشت چون بعد از مدتی،جایگزین شدن چربی های جدید در بدن، اثرگذاری این روش را برای افراد کوتاه مدت می کرد و در ازای از بین بردن چربی ها، یک پوست ناهموار و بی قواره را برای شخص به جای می گذاشت. اما از همه  این ها بدتر چیزی که این روش را تبدیل به یک روش خطرناک می کرد،امکان ورود چربی به خون افراد بود که به دنبالش خطر آمبولی و مرگ را در پی داشت.



لیپولیز چه هست؟

اما رفته رفته و با گذر زمان،فرار از چاقی و رسیدن به سایز ایده آل، روش های جدیدتری را به خودش دید که یکی از این ها لاغری با لیزر یا همان«لیپولیز»است. در  این روش،کار اصلی لیپولیز  شکستن  سلول های چربی است و برای انجام دادنش چند ساعت بیشتر وقت لازم نیست. به شکلی که با ایجاد دو سوراخ کوچک روی پوست،اشعه لیزر را وارد بدن می کنند تا سلول های چربی در اثر گرما آب شوند که بخشی از آنها با ساکشن خارج  و بخشی دیگر توسط خود بدن دفع می شود. کسانی که این گزینه را امتحان کرده اند می گویند این روش نسبت به لیپوساکشن  بسیار بی خطرتر و کم عارضه تر است اما بر خلاف تبلیغاتی که درباره آن می شود چندان بی درد و خونریزی هم نیست.طوری که تا مدتها باید مسکن بخورید و از گن استفاده کنید که خوابیدن با گن و زخم های بعد از عمل برای خودش مکافاتی دارد.

بادی جت یا لاغری با فشار آب

«با بادی جت در سه ساعت،سه سایز لاغر شوید»این پیام جان می دهد برای وسوسه کردن کسانی که دلشان می خواهد یک شبه ره صد ساله را بروند،آنهایی که در بین آپشن های مختلف،برای رسیدن به لاغری از همان اول قید روش ها پر زحمتی مثل«ورزش های مداوم»را زده اند برای همین به سراغ بادی جت می روند.ساز و کار این روش چندان با لیپولیز تفاوتی ندارد مهترین فرقی که می شود بین این دو در نظر گفت در این است که در لیپولیز از اشعه لیزر برای خلاصی از چربی ها استفاده می شد اما در این یکی از فشار آب، از طرفی در لیپولیز با سوزاندن چربی ها امکان استفاده مجدد از آن ها وجود ندارد اما در این یکی بعد از بیرون کشیدن،چربی ها برای بخش های دیگر بدن قابل استفاده اند. لاغری با این روش یک عمل سرپایی به حساب می آید که با بی حسی موضعی آب را با فشار زیاد به زیر پوست وارد می کنند و سلول ها را در هم می پاشند.از ویژگی های بد این روش این است که ورود بیش از حد آب به بدن باعث بی نظمی ضربان قلب می شود از طرفی حجم زیاد آب اثر بی حسی را کمتر می کند و افزایش داروی بی حسی خطر مسمومیت دارویی را بالا می برد.



گول تبلیغات را نخورید!

هیکل چاق و وزن نامحدود از شما  لاغری از ما: این فحوای خیلی از تبلیغات افسانه ای است که از بین گشت و گذار در سایت های تبلیغاتی می توانید پیدا کنید اما نکته قابل توجه در اینجاست که متخصصان این حوزه می گویند که همه افراد چاق برای لاغری با لیپولیزر و بادی جت مناسب نیستند و این دو روش برای افرادی است که دچار چاقی موضعی هستند.از طرفی این را هم فراموش نکنید که لیپولیز و بادی جت از سایز شما کم خواهد کرد نه وزنتان!

برای همیشه با چاقی خداحافظی کنید: خیلی ها با خیال یک تناسب اندام ابدی به سراغ کلینیک های زیبایی می روند و فکر می کنند بعد از انجام این عمل های سرپایی دیگر حد و مرزی برای خورد و خوراکشان نخواهد بود. اما خوب است بدانید که بعد از لاغری اگر بیش از حد ناپرهیزی کنید مثل هر آدم معمولی ای به اضافه وزن چراغ سبز نشان داده اید.

لاغری بدون یک قطره خون: بر خلاف تصور بسیاری  که فکر می کنند لاغری با لیزر و فشار آب هیچ جراحت و دردی نخواهد داشت اما باید گفت در این راهکار به خاطر ایجاد منافذ و سوراخ هایی که در پوست ایجاد می کنند ممکن است تا مدت ها درگیر درد و پانسمان های بعد از عمل باشید./مجله مهر

ارسال نظرات
موضوعات روز