سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۷
گروه صنعتی گلبافت اولین وبزرگترین تولیدکننده پتوهای راشل در ایران و خاورمیانه است که تولید این محصول را ازسال 1373(1994) در منطقه اصفهان آغاز وآنرا به سبد تولیدات قبلی خود افزود.
کد خبر: ۶۶۰۷


تیتر20- گروه صنعتی گلبافت اولین وبزرگترین تولیدکننده پتوهای راشل در ایران و خاورمیانه است که تولید این محصول را ازسال 1349(1994) در منطقه اصفهان آغاز وآنرا به سبد تولیدات قبلی خود افزود.کالای مذکور بسرعت در بازارهای داخلی و صادراتی مورد استقبال  واقع و بعنوان ((پتوی گلبافت))تبدیل به معروفترین برند پتو درایران و خاورمیانه گردید. ظرفیت تولید انواع پتوی گلبافت در حال حاضر 8000 تخته در روز میباشد و تاکنون به کشورهای مختلف خاورمیانه وهمچنین فرانسه،مراکش وآفریقای جنوبی صادر گردیده است.
اغلب ما در صنعت پتو برند ایرانی گلبافت را می شناسیم. برندی که  بیش از نیم قرن ، در خانه های ایرانیان حضور داشته است. بسیاری از ما طرح پتوی های سربازی ببر نشان گلبافت (روش بافت تارو پودی که به مینک معروف بود) را به یاد داریم که علاوه بر گرمای مطلوب به دلیل خوشبافتی و محکم بودن به عنوان زیر انداز نیز استفاده می شد. گلبافت که اولین تولید کننده پتوی راشل در ایران و خاورمیانه نیز  هست امروزه هم بعد از نیم قرن با اقتدار به فعالیت خود ادامه می دهد و جالب است بدانید که محصولات جدید این شرکت همگام با فن آوری و تکنولوژی جدید آلمان و اسپانیا به روز شده است. این برند در کنار دستگاههای قدیمی خود از پیشرفته ترین سیستم های نوین صنعت (چاپ کاغذی و دیجیتال) نیز بهره می برد. علی ملک کارشناس و مسئول فروش  برند گلبافت در این زمینه می گوید: از سال 2010 همگام با توجه و گرایش روز افزون جهانی نسبت به استفاده از الیاف پلی استر در منسوجات خانگی و پتو وجایگزینی آن با الیاف اکریلیک شرکت گلبافت نیز براساس امتیازات زیر و تحقیقات متخصصین خود تولید پتوی گلبافت با نخ پلی استر را مورد توجه قرار داده و رِنج وسیع  ومتنوعی از پتوهای پلی استر با کیفیت بالا راتولید می نماید. به علاوه تفاوت ویژه گلبافت با سایر رقیبان صنعت خود ثبات و زنده بودن رنگ پتوها و کنتراست بین آنها است. بدین معنا وقتی در رنگ پتوهای گلبافت دقت می کنید مرز بین رنگ ها کاملا مشخص است.



علی ملک در پایان بزرگترین مشکل برندهای داخلی را قاچاق پتوی خارجی و عدم حمایت دولت از تولید کنندگان داخلی دانست. گفتنی است تولید سبد محصولات خانواده گلبافت از جدیدترین محصولات آن است که انواع کالای خواب، لحاف، تشک، بالشت، حوله، پتوی عروس، پتوی چاپ کاغذی و... را در آن مشاهده می کنید. همچنین پتوی گلبافت با انوع گل برجسته، ممتاز، پرسی، پر، نسیم  تقسیم می شود.
آدرس : خیابان مطهری - امیر اتابک - زهره - پلاک36 - طبقه اول
تلفن : 88340922- 88340338- 09194385607
www.golbaft.com
ارسال نظرات
موضوعات روز