جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴
شرکت BLU که دفتر مرکزی آن در میامی واقع شده است به تازگی یک گوشی اندرویدی جالب را با نام Energy JR معرفی کرده که مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است.
کد خبر: ۶۷۵۷


تیتر20 - شرکت BLU که دفتر مرکزی آن در میامی واقع شده است به تازگی یک گوشی اندرویدی جالب را با نام Energy JR معرفی کرده که مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته است. این گوشی هوشمند به گونه‏ای ساخته شده است که با هر بار شارژ اگر به صورت استاندارد از آن استفاده کنید به مدت ۷۲ ساعت انرژی را در خود ذخیره می‏کند و به عبارت دیگر می‏توان گفت در هر بار شارژ می‏توانید سه روز کامل از این گوشی هوشمند استفاده کنید. اما نکات جالب در مورد این گوشی هوشمند به باتری پرتوان آن ختم نمی‏شود. این دستگاه یکی از ارزان‏ترین گوشی‏های هوشمند اندرویدی محسوب می‏شود که درسال ۲۰۱۶ وارد بازار شده است.

 

گوشی هوشمند Energy JR نمایشگر کوچک ۴ اینچی دارد که تصاویر در آن با کیفیت ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل به نمایش درمی‏آید. برای این گوشی حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایتی در نظر گرفته شده است و کارت حافظه microSD حافظه داخلی آن را افزایش می‏دهد. روی این گوشی هوشمند نسخه 4/4 سیستم‌عامل اندروید کیت‏کت نصب شده است و از دیگر امکانات آن می‏توان به رم ۲۵۶مگابایتی اشاره کرد. این گوشی هوشمند گیرنده بی‏سیم Wi-Fi را در خود جا داده است. قابلیت‏های دیگر آن شامل پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت، دوربین اصلی 2 /3 مگاپیکسلی، دوربین سلفی VGA و باتری ۳۰۰۰ میلی‏آمپری می‏شود. این گوشی هوشمند رده پایین که باتری پرقدرتی را در خود جا داده است تنها ۳۲ دلار قیمت دارد.


ارسال نظرات
موضوعات روز