پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۱
پتوی لیلیان بافت یزد ،اولین تولید کننده پتوهای چاپ دیجیتال در ایران!
در پتوهای چاپ دیجیتال شما حتی می توانید عکس خود را بر روی پتو مشاهده کنید. شرکت لیلیان بافت یزد با استفاده از دستگاه های پیشرفته، دقیق ترین و با کیفیت ترین طرح را بر روی پتوایجاد می کند.
کد خبر: ۶۷۶۰

تیتر20- شاید بسیاری از شما نام پتوی لیلیان بافت یزد را شنیده اید. پتوی که امروز بیش از ده سال از  تولید آن در ایران می گذرد. در حال حاضر این برند مشهور در صنعت پتوی ایران اولین شرکت تولید کننده در قاره آسیا است که به تولید پتوهای چاپ دیجیتال می پردازد. غلامحسین با عرضه از اعضای هیئت مدیره شرکت در اینباره می گوید: شرکت لیلیان بافت یزد برای اولین بار پتوهای چاپ دیجیتال را وارد ایران کرده است.
 در پتوهای چاپ دیجیتال شما حتی می توانید عکس خود را بر روی پتو مشاهده کنید. شرکت لیلیان بافت یزد با استفاده از دستگاه های پیشرفته، دقیق ترین و با کیفیت ترین طرح را بر روی پتوایجاد می کند.



غلامحسین با عرضه در ادامه افزود: ما برای تولیدات محصولات خود با کیفیت بالا از جدید ترین تکنولوژی روز دنیا بهره بردیم و در این زمینه دستگاه های پیشرفته را طراحی کرده و ساختیم او ادامه داد: در پتوهای لیلیان بافت یزد از طرح راشلی و مواد پلی استر استفاده شده است. غلامحسین با عرضه گفت: در حال حاضر تولیدات شرکت در سال به یک میلیون تخته پتو می رسد که به زودی این رقم به سه میلیون خواهد رسید.



مدیر شرکت لیلیان بافت یزد در پایان افزود: در حال حاضر واردات پتو های خارجی به ویژه پتوهای چینی از آفت های صنعت پتو در ایران است. این پتو ها با قیمت ارزان تر و جنس نامرغوب وارد ایران می شوند مردم نیز با مصرف جنس ارزان تصور می کنند که جنس خارجی و مناسب خریداری کردند؛ در حالی که مواد اولیه این پتوها می تواند برای آنها بسیار مضر هم باشد.

ارسال نظرات
موضوعات روز