پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
جشن امضای کتاب «رُزفر» با حضور هنرمندان برگزار شد
کد خبر: ۷۰۷۱


تیتر20 - جشن امضای کتاب «رُزفر» در حالی با حضور اهالی فرهنگ، سینما و تلویزیون در شهر کتاب برگزار شد که این کتاب با گذشت 4ماه از رونمایی به چاپ پنجم خود رسیده است.
به گزارش خبرنگار ما، "سیدضیاء الدین دری" کارگردان سینما و تلویزیون، در این مراسم کتاب «رُزفر» را تجربه جدیدی در نویسندگی قلمداد کرد بطوریکه شخصیت داستان به نحوی صادقانه، خودش در مورد خودش سخن می گوید و تجربیاتش را با مخاطب در میان می گذارد.
کارگردان سریال کلاه پهلوی، با بیان اینکه کتاب مذکور پیچیدگی ادبی ندارد و روان است، اظهار داشت: نویسنده در این کتاب هر نوع تصادفات و صحنه پردازی ها را با مخاطب و خواننده بصورت صریح مطرح کرده است و ضمن اینکه تجربه خوبی را منتقل می کند باید بگویم که "حس سینمایی" در نگارش کتاب وجود دارد.
"حمیدرضا صدر" نویسنده و منتقد سینما و مفسر فوتبال هم در این جشن گفت: نوشتن کتاب فقط عشق است و جمع شدن برای موضوع کتاب انرژی ویژه ای در ایران لازم دارد و متاسفانه باید بگویم که برای ما ایرانی ها کار سختی هم است!
به گفته وی، نوشتن هر کتاب حداقل به یکسال زمان نیاز دارد و کار پر دردسر و با کمترین جنبه مادی همراه است و باید کسانی را که در این عرصه فعالیت می کنند، ارج نهاد.



"مسعود فروتن" نویسنده، کارگردان سینما و تلویزیون نیز در این مراسم، کتاب خواندن را یک وظیفه در نسل خود دانست و خواستار آن شد که نسل جوان کتاب را جایزه دهند، هدیه دهند و یا آن را شریکی برای جوایز و هدیه ها به یکدیگر قرار دهیم.
اما، فرشاد به آبادی نویسنده کتاب «رُزفر»، در جشن امضای کتاب خود آن را فقط یک رمان مدرن عاشقانه ندانست و تاکید کرد: «رُزفر» کتابی است در حوزه روان شناسی موفقیت که به درستی به نقاط تاریک زندگی هر فرد اشاره دارد.
وی که پیش تر کتاب «راز پرواز نام های تجاری» را به رشته تحریر درآورده است؛ ادامه داد: بسیاری از چهره های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، وکلا و پزشکان و ... با خواندن کتاب قبلی من خواستار کتابی شدند تا به موضوع برندسازی شخصی بپردازد و امروز خوشحالم بگویم که «رُزفر»، "راز خروج از بن بست برای موفق شدن" را به کسانی که به دنبال برندسازی شخصی هستند، نشان می دهد.
به آبادی، از مردم ایران درخواست کرد تا به جای کادوهای گران قیمت، به جای تشویق به حضور در فضای مجازی و ... به یکدیگر کتاب هدیه دهیم، کتاب خواندن را پیشنهاد دهیم و یا بهتر بگویم به یکدیگر "آگاهی" هدیه دهیم.
نویسنده کتاب «رُزفر» در پایان از چاپ و توزیع نسخه عربی این کتاب در ایران و برخی کشورهای عرب زبان خبر داد و خاطرنشان کرد: ظرف 2ماه آینده نسخه انگلیسی این کتاب انتشار و توزیع جهانی آن آغاز خواهد شد.



براساس این گزارش، در جشن امضای کتاب «رُزفر» که با اجرای امیرعلی دانایی هنرمند سینما و تلویزیون در شهر کتاب مجتمع پالادیوم تهران انجام شد هنرمندانی همچون آنا نعمتی و سحر ذکریا، حمیدرضا پگاه، پویا امینی و ... به همراه جمعی از دوستداران کتاب حضور داشتند.
یادآور می شود که در آمد حاصل از فروش کتاب «رُزفر» صرف آموزش کودکان نیازمند خواهد شد.
ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش