پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
درحالی که قهرمان شدن یا نشدن استقلال در جام حذفی معادلات پس از آن را بر هم خواهد زد همین حالا هم استقلال معادلات فراوانی دارد که قابل حل نیستند و نشان از تغییرات وسیع در آینده می‌دهند.
کد خبر: ۷۰۸۹
تیتر20 - درحالی که قهرمان شدن یا نشدن استقلال در جام حذفی معادلات پس از آن را بر هم خواهد زد همین حالا هم استقلال معادلات فراوانی دارد که قابل حل نیستند و نشان از تغییرات وسیع در آینده می‌دهند.
 پای پرویز مظلومی روی پوست موز است، نه او و نه دیگر مسئولان در باشگاه استقلال وضعیت سفت و محکمی ندارند و تقریبا هیچکس در استقلال نمی‌داند که بعد از جام‌حذفی در این تیم می‌ماند یا نه؟

کلاف سردرگم! 
عدم امنیت شغلی نه فقط در کادرفنی و سپس در میان بازیکنان بلکه در میان همه اعضای مدیریت باشگاه هم وجود دارد. حتی پیروزی در جام حذفی هم شاید ضامن ابقای مظلومی، ماندن بازیکنان مورد تاییدش و البته حتی اعضای هیات مدیره باشد. خود افشارزاده هم به نظر می‌رسد با ثبت نام برای فدراسیون ژیمناستیک می‌خواهد از استقلال برود و اگر این رفتن با جام حذفی همراه باشد چه بهتر از سوی دیگر با توجه به دینی که وزارت به قنبرزاده در مجمع فدراسیون پیدا کرد و البته ممانعت تاج و عابدینی از نائب رئیسی قنبرزاده، این مدیر مد نظر وزارت برای استقلال هم هست!

استناد به حرف‌های فرگوسن! 
در واقع شرایط استقلال با یک عیب بزرگ پیش از فینال مواجه است که برای درک این عیب باید به حرف های سر آلکس فرگوسن توجه کنیم:

فرگوسن در مورد بزرگ‌ترین اشتباهی که در همه دوران مربیگری خود انجام داده گفت: «بزرگ‌ترین اشتباهی که من کردم این بود که اول فصل ۲۰۰۱ اعلام کردم این آخرین فصل من است. فکر می‌کنم خیلی از بچه‌ها تحت تأثیر قرار گرفتند. با خودشان حتماً فکر کرده بودند که «اوه» مربی که دارد می‌رود اما وقتی من در ژانویه نظرم را تغییر دادم دوباره در مورد یونایتد فکر کردم و توانستیم تیم را به اوج برگردانیم.»

شاید همین نقل قول به طور کامل نشان دهد که وضعیت استقلال چگونه است. طبق تجربه فرگوسن وقتی بازیکن نمی‌داند که آینده‌اش چیست حتی در شرایط فوتبال حرفه‌ای انگلستان و از آن بالاتر در شرایط فوتبال حرفه‌ای دوران طلایی شیاطین سرخ با مدیریت فرگوسن هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند، استقلال که جای خود دارد.



تماس اعضای هیات مدیره با جانشینان! 
امروز در استقلال اوضاع چنین است: به احتمال زیاد دو یا سه عضو هیات‌مدیره پس از جام حذفی عوض خواهند شد، خود مدیر این باشگاه هم دنبال جانشین برای خود می‌گردد، برای جانشینی پرویز مظلومی هر کدام از اعضای هیات مدیره با گزینه‌هایی صحبت کرده‌اند که برخی از گزینه‌ها شرط گذاشته‌اند و برخی دیگر به دلیل عدم حمایت وزیر فعلا قبول نکرده‌اند که بیایند و پرویز مظلومی این نکات را می‌داند، حتی اگر این اخبار هر روز تکذیب شوند نافی تماس اعضای هیات مدیره با دو گزینه داخلی برای جانشینی مظلومی نیست.

جام حذفی استخوان در گلو! 
بدترین نکته باشگاه این است که در صورت قهرمان شدن استقلال در جام حذفی تصمیم‌گیری سخت‌تر هم می‌شود چرا که علاوه بر گرفتن سهمیه که برنامه پرویز مظلومی بود اگر او جام هم بگیرد کنار گذاشتنش با سختی و تردیدهای بسیاری مواجه می‌شود.

در واقع باید گفت استقلال آبستن اتفاقات بسیاری است، اتفاقاتی که فعلا افشارزاده سعی دارد به درستی با تکذیب‌های روزانه اثر آن را برای فینال حذفی کمتر کند اما استقلال ناخواسته درگیر سونامی مخفی شده که بی‌گمان روی فینال اثر دارد. حتی هواداران مخالف مظلومی هم نمی‌دانند امروز این جام را که می‌تواند مظلومی را تثبیت کند، بخواهند یا نخواهند چه برسد به مدیریت باشگاهی که می‌داند استقلال بنزین سبز و تفکرات جدیدی لازم دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز