جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷
سومین شعبه باشگاه ورزشی اکسیژن افتتاح شد
گروه ورزشي اكسيژن ازسال 82 با شعار ورزش و تجارت و با رويكرد ارتقاء سطح سلامتي افراد، خدمات لوكس ورزشي و سلامتي را براي صاحبان صنايع،بازرگانان و افرادي كه هدف آن ها رهايي كوتاه مدت از دغدغه ها و استرس هاي روزانه است، فراهم مي آورد.
کد خبر: ۷۴۱۵

تیتر20 -  گروه ورزشي اكسيژن كه فعاليت خود را از سال ١٣٨٢در منطقه فرشته تهران آغاز نموده، سومين شعبه از مجموعه باشگاه هاي ورزشي اكسيژن را رسماًطی مراسمی افتتاح نمود. اين مراسم با حضور هنرمندان موسيقي و سينما، ورزشكاران و قهرمانان ملي، رؤساي فدراسيون هاي ورزشي و بسياري از چهره ها از جمله تجار وبازرگانان سرشناس در فضایی منحصر به فرد برگزار گرديد.
مجموعه باشگاه هاي اكسيژن با نام هاي اكسيژن رويال، اكسيژن پرو سبحان و اكسيژن شهرك غرب با بهره گيري از به روز ترين تجهيزات و ادوات ورزشي در دنيا و با در اختيار داشتن كادري مجرب از كارآزموده ترين مربيان و متخصصان، هر یک طيف خاصي از افراد جامعه را هدف قرار داده است.


اكسيژن رويال  از سال ١٣٨٩ با شعار ورزش و تجارت و با رويكرد ارتقاء سطح سلامتي افراد، خدمات لوكس ورزشي و سلامتي را براي صاحبان صنايع،بازرگانان و افرادي كه هدف آن ها رهايي كوتاه مدت از دغدغه ها و استرس هاي روزانه است، فراهم مي آورد. خدمات پزشكي، خدمات خصوصي تمرين ورزشي، ماساژ، آرايشگاه و فضاي آرامش بخش مجموعه آبي، اين مجموعه را به مامن روزهاي شلوغ و پرهياهوی این بیزینس من ها تبديل نموده است.
اکسیژن پرو سبحان که از آن با نام بهشت ورزشکاران یاد می شود، خدمات ورزشی را به آن دسته از افرادی ارائه می نماید که هدف آن ها از ورزش فراتر از حفظ سلامتی بوده و در حیطه ورزش حرفه ای و قهرمانی فعالیت می نمایند. این مجموعه با فضایی به وسعت 3000 متر مربع شامل مجموعه آبی، سالن ورزش های گروهی، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و رستوران می باشد. مربیان حرفه ای، غذای سلامت رستوران، دستگاه های به روز ورزشی و سالن ماساژ و ریکاوری، سعی در برطرف نمودن کلیه نیاز های یک ورزشکار حرفه ای در این مجموعه را دارند.
اما افتتاح شعبه شهرک غرب با همان ویژگی های خاص و منحصر به فرد دو شعبه دیگر، نوآوری های خاص و منحصر به فردی از اکسیژن را که همواره از پیشگامان این عرصه بوده، به همراه داشته است. علاوه بر بهره گیری از دستگاه های مدرن، تیم مربیان جوان و حرفه ای و طراحی بی بدیل فضای باشگاه ، بعد مسافت نیز برای مخاطبان اکسیژن بی معنا گردیده است. این بدان معناست که با عضویت در هر یک از شعب مجموعه باشگاه های اکسیژن، امکان استفاده از شعبات دیگر دقیقا با خدمات یکسان فراهم گردیده است. حتی طعم و منوی غذایی رستوران ها نیز بی تفاوت با یکدیگرند. از جمله خدمات متمایز شعبه شهرک غرب می توان به سالن ورزش های گروهی با تجهیزات indoor-cycling ، استخر اختصاصی آب درمانی و ... اشاره نمود.
این دستاوردها با همت  اعضاء هیئت مدیره گروه اکسیژن و آقایان خلیل زاده و عبداللهی میسر گردیده و به زودی شعبات دیگر از مجموعه باشگاه های گروه اکسیژن، اکسیژن هوم و اکسیژن لیدی افتتاح می شوند.





ارسال نظرات
موضوعات روز