پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰
شمارش معکوس افتتاح مرکز خرید اردک چوبی
به اذعان کارشناسان بازار و تجارت، مدت‌هاست که روند کلی بازار و خط مشی‌های آن به سمت جایگزین کردن مراکز خرید بزرگ و مجلل به جای حجره‌های در هم تنیده شهرهای بزرگ با ساختار سنتی پیش می‌رود.
کد خبر: ۷۴۶۵

تیتر20 - به اذعان کارشناسان بازار و تجارت، مدت‌هاست که روند کلی بازار و خط مشی‌های آن به سمت جایگزین کردن مراکز خرید بزرگ و مجلل به جای حجره‌های در هم تنیده شهرهای بزرگ با ساختار سنتی پیش می‌رود.
ساخت و ساز و بهره برداری سریالی و شتابان مراکز خرید در تهران و شهرهای بزرگ کشور که با الگوبرداری از مراکز خرید و تفریح شهرهای بزرگ جهان، ادامه دارد به خوبی نشان دهنده صحت این فرضیه است.
قرار گرفتن بازار‌های بزرگ سنتی در بافت‌های قدیمی‌در کنار مشکل تردد در مراکز شهر، ترافیک، هوای آلوده و بسیاری از فاکتورهای دیگر باعث شده است، شهروندان کلان شهر‌ها اقبال بیشتری به این مراکز خرید نشان دهند.
یکی از تازه‌ترین رویداد‌ها در زمینه ساخت مراکز خرید مدرن اردک چوبی  است که با توجه به بافت جمعیتی و ساختار طبقاتی منطقه، نوید استقبال شهروندان از آن را می‌دهد.
این مرکز خرید که در شمال شرق تهران و در مجاورت بزرگراه‌های صیاد شیرازی، همت و امام علی در دست احداث است از نظر دسترسی‌ها و راه‌های مواصلاتی نیز برتری قابل ملاحظه ای بر همگنان خود دارد.
این مجموعه، شامل واحدهای تجاری، دفاتر خدماتی، بازار IT ، مجموعه رستوران و فود کورت، سرگرمی‌کودکان و پارکینگ مجهز است و از آن به عنوان اولین مرکز تجاری جامع در منطقه پاسداران یاد می‌شود که با استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شود.
توجه به فضای سبز و معماری ایرانی در ساخت این مجموعه، محیط متفاوت برای بازدید کنندگان و مراجعین، تعداد پارکینگ‌های عمومی‌ فراوان، تسهیلات ویژه‌ برای مخاطبین پروژه، برخی از ویژگی‌های این مرکز خرید نوظهور است.
مجتمع تجاری اردک چوبی با زیربنای 15 هزار متر مربع، با همت بخش خصوصی و پشتیبانی شرکت توسعه انبوهسازی پاسارگاد  در حال احداث است.
قرارگرفتن اکثر مغازه‌ها در شیب‌راهه و به صورت رفت و برگشتی که باعث می‌شود خریداران بدون طی پله، آسانسور یا پله برقی و فقط با حرکت در رمپ‌هایی با شیب ملایم از اولین تا آخرین مغازه دیدن نمایند از خصوصیت‌های دیگر ان مجموعه است که در کمتر مرکز خرید دیده شده است.
ساختار این پروژه به گونه ای اســت که متراژهای متنوعی را با توجه به فراخور حال مشاغل و اصناف مختلف فراهم آورده است.
واحدهای کوچک این پروژه حدودا ۱۲ تا ۱۴ متری هســتند و متراژهای دیگر در محدوده ۲۰ تا ۵۰ متر، ۵۰ تا ۱۰۰متر و چند واحد بزرگ ۶۰۰ متری نیز در مجموعه قرار دارند.
فودکورت، بام باغ و آبنمای زیبا و آبشاری به ارتفاع 17 متر در فضایی به مساحت 1100مترمربع در یک طبقه، همچنین کافی شاپ و نظایر آن را باید از دیگر خصوصیت‌های این مجموعه به شمارآورد.
ارسال نظرات
موضوعات روز