جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۸
مرکز خرید بانتا آبیدر به زودی به عنوان اصلی ترین مرکز خرید وتفریح مردم سنندج، جای خود را باز خواهد کرد.
کد خبر: ۷۵۵۹

تیتر20 - توسعه صنعت ساخت و ساز مراکز تجاری که عموما ترکیبی از خدمات تفریحی و خرید را در خود جای می دهد، از تهران شروع شد و در ادامه روند توسعه را در شهرهایی مانند مشهد و اصفهان پی گرفت.
این روند توسعه، آن قدر شتابان به پیش رفت که این روزها دیگر کمتر شهری را در کشور می توان سراغ گرفت که چندین مرکز تجاری بزرگ را در خود جای نداده باشد.
شهر سنندج نیز از این قاعده مستنثا نیست و با توجه به جمعیت ساکن در این شهر و نیازهای روزافزون شهروندان سنندجی، وجود هایپر مارکت و مراکز خرید امکان تامین مایحتاج ساکنان و خرید روزمره ایشان را تسهیل می‌کند.
مرکز خرید بانتا آبیدر که بيش از ٤٠٠ واحد تجارى را در خود جای داده، یکی از نمونه هایی است که حاکی از اقبال مردم سنندج به مراکز تجاری است.
هايپر ماركت مجموعه با مساحت ٣٠٠٠ متر مربع يكى از بزرگترين هايپر ماركت‌هاى غرب ايران خواهد بود كه يك انبار ٢٥٠٠مترى آن را پشتيبانى مي‌كند و با داشتن دسترسی آسان به پاركينگ هاى تجارى استاندارد های لازم را به عنوان یک مجموعه خرید به مخاطبین و مراجعین خود ارائه می کند.
به دليل شيب زمين، همكف اول از ضلع جنوبى  و همكف دوم از ضلع شمالى، در تراز خيابان اصلى قرار مي‌گيرد و این ویژگی انحصاری از جمله موارد مثبت این مرکز خرید به شمار می رود.
مجتمع بانتا آبيدر در قسمت تجاری با در نظر گرفتن ١٠ آسانسور و ٨ پله برقى در هر طبقه دسترسى بين طبقات تجارى و پاركينگ را فراهم کرده است.
در طبقه اول تجارى با در نظر گرفتن بيش از ٦٥٠ متر مربع فضا جهت فست فود و فود كورت، بيش از ٢٠٠متر مربع فضا جهت كافى شاپ، بيش از ٧٥٠ متر مربع فضا جهت رستوران و ٣٠٠٠ متر مربع فضا جهت تالارهاى چندمنظوره نیز در نظر گرفته شده است.
این مرکز، در قسمت مسكونى که شامل 104 واحد است، با داشتن يكى از بزرگترين بام‌سبز‌هاى غرب ايران كه در حدود ١٠٠٠٠ متر مربع  است، امكاناتى چون فضاهاى بازى، مهد كودك و آب نما هاى مختلف ورودى سبز، ٥٠٠  واحد پاركينگ مجزا و... را در خود جای داده است.
به نظر می رسد که مرکز خرید بانتا آبیدر به زودی به عنوان اصلی ترین مرکز خرید وتفریح مردم سنندج، جای خود را باز خواهد کرد. 
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
سرکاریه قراربود1391تحول بدن حالا1396
0
0
موضوعات روز