شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۹
محصولات غذایی گلنوش از سال 1355 فعالیت را آغاز کرده است و در حال حاضر اقلام مختلفی از رب گوجه فرنگی،سس،زیتون،تن ماهی و .... را تولید و به بازار های داخلی وخارجی عرضه می کند.
کد خبر: ۷۵۹۴

تیتر20 – یکی از بخش های اقتصادی مهم در کشور که اکنون توانسته پیشرو باشد و در عرصه رقابت فرصت را به راحتی به رقیبان خارجی واگذار نکند ،صنایع غذایی است.
در حال حاضر برندهای بزرگی در صنعت غذای کشور فعال هستند .این برندها نه تنها در فضای بشدت رقابتی داخلی در حال رشد وتوسعه هستند بلکه در شرایط جدید که پای غول های صنایع غذایی دنیا نیز به کشور باز شده توانایی رقابت را  از خود نشان داده اند.
حتی برخی از برندها پارا فراتر گذاشته و در بازار های بین المللی درحال رقابت با همتایان خارجی خود هستند و توانسته اند گوی رقابت را از رقبا بربایند.
نام یکی از این برندها گلنوش است.محصولات غذایی گلنوش از سال 1355 فعالیت را آغاز کرده است و در حال حاضر اقلام مختلفی از رب گوجه فرنگی،سس،زیتون،تن ماهی و .... را تولید و به بازار های داخلی وخارجی عرضه می کند.
شرکت گلنوش تولیدکننده وتوزیع کننده انواع محصولات باکیفیت برطبق استانداردهای سازمان استاندارد و تحقیقات ایران است.
یکی از ابتکارات مقبول افتاده این شرکت تنوع در بسته بندی محصولات  است.
به گفته مدیران گلنوش،این شرکت همیشه در حال بهبود بسته بندی و کیفیت محصولات خود در مقایسه با محصولات کشورهای پیشرفته است و با استفاده از نیروهای متخصص ،محصولات ،خطوط تولید و آزمایشگاه های خودرا مدرن و به روز نگه می دارد . 
در حال حاضر نام گلنوش نیزدر میان صادر کنندگان نمونه کشور  دیده می شود؛در این رابطه  خانی،مدیر بازرگانی شرکت گلنوش می گوید: عمدهٔ محصولات گلنوش از جمله رب گوجه‌فرنگی و کنسرو ماهی‌ در قالب بسته بندی‌های متفاوت به بازارهای جهانی‌ از قبیل امارات متحده،عمان،انگلستان،رومانی،گرجستان،عراق،افغانستان و برخی ازکشورهای آفریقایی صادر می شود.
وی افزود: با وجود شرایط جدید سیاسی در منطقه مذاکرات در خصوص صادرات به روسیه نیز از سر گرفته شده است و بازار‌های هدف روز به روز در حال افزایش هستند .


ارسال نظرات
موضوعات روز