جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۶
دلایل مختلفی وجود دارد که بازگشت طارمی به روزهای اوجش در پرسپولیس را با مشکلاتی مواجه می‌کند. او که مورد بخشش جوانمردانه هواداران قرار گرفت حالا از بعد فنی رقیبان جدی دارد.
کد خبر: ۸۰۴۷

تیتر20 - مهدی طارمی در بازگشت به پرسپولیس کار بسیار سختی را انتخاب کرده است چرا که پرسپولیس با در نظر گرفتن نماندن طارمی، شکل گرفت و باور های قبلی خود را تا حدودی پاک کرد و حالا با بازگشت طارمی هم ترافیک در خط حمله بسیار زیاد است و هم طارمی از تمرینات پرسپولیس دور.

در واقع او به جایی برگشت که کار کردن در آن برایش بسیار سخت است دلایل این سختی این موارد است:

 اول: هواداران پرسپولیس از او دلگیر هستند و اگر چه سخاوتمندانه او را بخشیدند اما اعتمادشان به پسر پرسپولیس کم شده و دیگر شاید برخی مواقع که او موقعیت ها را گل نمی کرد و تشویق می شد این بار اینگونه نباشد.

دوم: برانکو از طارمی دلخور است، اگرچه او به گفته خودش برای طارمی جا باز کرده اما اعلام هم کرده که طارمی یک ماه عقب است و این خود یعنی بازی ندادن به طارمی در ابتدای لیگ.

سوم: علیپور و امیری  در این یک ماه تلاش فوق العاده ای داشته اند و تا حدودی هم موفق بوده اند و اتفاقا احتمالا در چند بازی ابتدای لیگ هم فیکس بازی می کنند که این بازپس گیری آن فضا را برای طارمی نه غیرممکن که سخت می کند.

چهارم: اگر تیم ریزه اسپور از طارمی شکایت کند که ظاهرا چنین کرده صرف نظر از برنده و بازنده بودن در آن پرونده تمرکز طارمی با درگیری در این پرونده به هم می خورد که این کار را سخت می کند.

پنجم: اگر طارمی در چند هفته ابتدایی لیگ نباشد« از حرف برانکو در مورد یک ماه عقب بودن طارمی می توان اینگونه برداشت کرد» او تیم ملی را هم در دیدار با قطر از دست می دهد و احتمالا کی روش او را که فیکس نبوده دعوت نمی کند که خود این موضوع می تواند اعصاب طارمی را به هم بریزد و کار او را با مشکلات بیشتری مواجه کند./مهر
ارسال نظرات
موضوعات روز