پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵
مدافعی که با سرو صدای زیادی به استقلال پیوست تا زوج خسرو در جناح راست شود در سومین بازی متوالی اشتباه کرد تا تیمش باز هم طعم تلخ شکست را بچشد.
کد خبر: ۸۱۷۹
تیتر20 - وریا غفوری یکی از اولین خریدهای گران قیمت استقلال در نقل و انتقالات بود به این امید که با حضورش بتواند جناح راست این تیم را بیمه کرده و در کنار خسرو حیدری زوج رویایی را تشکیل دهد اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه اشتباهات ویرانگر این مدافع استقلال را زمین گیر کرد تا انتقادات را به اوج برساند.
وریا در بازی هفته اول برابر نفت در تهران یکی از ضعیف ترین بازیکنان تیمش بود تا جایی که خیلی زود تعویض شد و بعد از بازی هم برای توجیه عملکرد بدش از بیماری و ... صحبت کرد. در هفته دوم مقابل استقلال خوزستان وریا روی گل اول بیت سعید دیگر اشتباه مرگبار را انجام داد و سومین هنرنمایی این بازیکن هم برمی گشت به بازی دیشب برابر آبادانی ها که در صحنه گل اول نتوانست اصول اولیه دفاع را به اجرا بگذارد و در مهار رضا نوروزی تازه وارد اشتباه کرد تا استقلال گل تساوی را دریافت کند.
نمایشی که وریا غفوری در سه بازی ابتدایی فصل برای استقلال ارائه داد تقریبا زمینه نیمکت نشینی اش را فراهم کرده چون هت تریک اشتباهات و نمایش های بد او تاوان سنگینی برای این تیم مدعی داشته است. اما باید منتظر ماند و دید منصوریان همچنان به این بازیکن باتجربه اعتماد می کند یا نه؟/تابناک ورزشی

ارسال نظرات
موضوعات روز