جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵
طراحی "ایساکو اپ" می تواند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان، سبب ارتقا و بهبود خدمات رسانی به آنها نیز بشود.
کد خبر: ۸۱۹۸

تیتر20 - ایساکو در شرایطی گستره فعالیت ها خود را به گوشی های موبایل نیز کشانده که جا افتادن آن می تواند سبب صرفه جویی در هزینه و وقت مشتریان شود. 
آن طور که ایساکویی ها اعلام کرده اند، یک اپلیکیشن مخصوص برای خدمات رسانی متنوع به مشتریان طراحی شده که قابل نصب روی گوشی های موبایل دارد که می تواند سبب ارتقای سطح رضايت مشتريان و چابك سازي و بهبود فرآيندهاي ارتباطي و عملياتي مرتبط آنها (مشتریان) شود.
 این اپلیکیشن که "سامانه همراه خدمات پس از فروش ايران خودرو”(ایساكو اپ) نام دارد، با محوريت دو موضوع اساسي "ارائه خدمات پس از فروش" و "فروش قطعات و لوازم يدكي" قابل نصب روی گوشي و تبلت هاي هوشمند با سیستم عامل های iOS و Android است.
 با استفاده از این اپلیکیشن، امكان نمايش اطلاعات خودرو و خدمات مرتبط با آن، نوبت دهي، اتصال به سامانه اصل بخريد، دسترسی به فهرست نمايندگي ها و فروشگاه هاي ايساكو و ... وجود خواهد داشت.
از جمله ویژگی های جذاب این اپلیکیشن تخفیف به مشتریان و خدمات جدید کوییک سرویس (خدمت در محل)با ساختار جدید است که پیش بینی شده مورد استقبال مشتریان ایران خودرو قرار گیرد.
طراحی این اپلیکیشن از سوی ایساکو اما می تواند ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان، سبب ارتقا و بهبود خدمات رسانی به آنها نیز بشود.
 در واقع ایساکو به واسطه این اپلیکیشن و اقداماتی از این قبیل، استفاده مناسبی از تکنولوژی روز در راستای خدمات دهی بهتر به مشتریان کرده است.
این اپلیکیشن پل ارتباطی جدیدی با مخاطبان است که این شرکت با بکار گیری ازاین فناوری موبایلی سعی در بالا بردن تنوع و کیفیت خدمات خود دارد
 طبعا اگر این نوع اقدامات، توسعه یافته و فرهنگ سازی لازم برای استفاده مشتریان از آنها صورت بگیرد، سطح کمی و کیفی خدمات پس از فروش بالا رفته و در نتیجه رضایتمندی مشتریان نیز بیشتر خواهد شد.
 هرچه هست ایساکو قرار است اطلاعات بیشتری  در این مورد طی نمایشگاه خودرو مشهد که امروز آغاز به کار خواهد کرد در اختیار عموم قرار دهد.
    

ارسال نظرات
موضوعات روز