شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
خدمات پس از فروش نه تنها با اعتبار خودروسازان در ارتباط است، بلکه یک منبع درآمد و کسب سود برای آنها به شمار می رود و از همین رو اهمیت فراوانی دارد.
کد خبر: ۸۳۰۷

تیتر20 - این روزها به نظر می رسد ایساکو (شــركت خدمــات پــس از فــروش ايــران خــودرو) در مسیر بهبود عملکرد قرار گرفته و می رود تا از یک پاشنه آشیل، به برگ برنده و حتی ویترینی جذاب برای ایران خودرو تبدیل شود. 
خدمات پس از فروش نه تنها با اعتبار خودروسازان در ارتباط است، بلکه یک منبع درآمد و کسب سود برای آنها به شمار می رود و از همین رو اهمیت فراوانی دارد. 
در این مورد، ایساکو نیز از قائده کلی مستثنی نبوده و در کنار اینکه می تواند به سودآوری ایران خودرو کمک کند، طبعا اعتبار و آبروی بزرگترین خودروساز ایران را نیز تا حد قابل توجهی در دست دارد.
بدون شک، هرچه سطح کمی و کیفی خدمات پس از فروش ایساکو افزایش یابد، رضایت مشتریان نیز بالا خواهد رفت و این موضوع نه فقط برای ایساکویی ها، بلکه برای آبی های جاده مخصوص هم مایه مباهات خواهد بود. 
هرچند اگر به چند سال عقب تر برگردیم، تصویر نامناسب و مخدوشی از ایساکو را در اذهان مشتریان می بینیم، اما به نظر می رسد این شرکت توانسه طی سال های اخیر تا به امروز، بخشی از کم و کاستی های خود را برطرف و در راستای جالب رضایت مشتریان، قدم بردارد. 
بهبود پارامترهای کیفی، در نظر گرفتن امکانات دیجیتالی و موبایلی برای مشتریان و همچنین کسب رتبه برتر ارائه خدمات پس از فروش  از جمله مواردی است که ایساکو را به ویترینی برای ایران خودرو تبدیل کرده است. 
البته بدون شک هنوز راه زیادی تا جلب رضایت مشتریان در سطحی قابل قبول باقی مانده که طبعا ایساکو اگر با سرعت بیشتری در مسیر تحقق خواسته های مشتریان بدود، می تواند ویترین ایران خودرو را جذاب تر کند. 
نمایندگی های ایساکو به واقع نمایندگان ایران خودرو به شمار می روند و هرچه عملکرد بهتری را از خود به جا بگذارند، برای بزرگترین خودروساز ایران خوب است و عکس آن نیز به ضرر آبی های جاده مخصوص خواهد بود.

ارسال نظرات
موضوعات روز