جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۷
ام‌جی جی‌تی همین روزها رونمایی می شود!
بازار خودرو ایران، روز به روز با تازه وارد جدیدی آشنا می شود. یکی از این تازه وارد ها که شمارش معکوس برای ورود آن آغاز شده خودروی جدید ام جی به نام جی تی است.
کد خبر: ۸۴۵۹

تیتر20 - بازار خودرو ایران، روز به روز با تازه وارد جدیدی آشنا می شود. یکی از این تازه وارد ها که شمارش معکوس برای ورود آن آغاز شده خودروی جدید ام جی به نام جی تی است.
خودرویی که می توان به نوعی رقیب جدید برای برندهای بزرگی همچون تویوتا،کیا وهیوندایی دانست.
اکنون ام جی دارای بازار گسترده ای در اروپا و آسیا است که تعدادی از محصولات آن به دلایل مختلف از جمله قانون منع ورود خودروهای بالای 2500 سی سی اجازه ورود به بازار ایران را ندارند اما شوالیه جدید این شرکت با نام جی تی ظرف چند روز آینده در تهران رونمایی می شود.
ام‌جی جی‌تی که به کشورمان وارد می شود از پیشرانه 1.5 لیتری توربو سود می‌برد که در دور موتور 5000،  قدرتی معادل 127 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور در دور 2000 تا 4400 را تولید می‌کند. دو گیربکس شش سرعته دستی و اتوماتیک برای این خودرو قابل سفارش است که در نسخه دستی مصرف سوخت به صورت سیکل ترکیبی 6.9، و در نسخه اتوماتیک، 7.5 لیتر در هر صد کیلومتر است.گفته می شود این خودرو قرار است با قیمتی بین 115 تا 119 میلیون تومان به فروش برسد.
محصولات شرکت ام جی، چندسالی است که توسط نماینده این خودروساز در ایران یعنی مدیا موتورز عرضه می‌شود.
به گفته وهاب عقیقی ،مدیر بازاریابی مدیا موتورز محصولات این شرکت اصالتا انگلیسی است و قابل رقابت با محصولات تویوتا، کیا و هیوندای است با این تفاوت که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
وی در خصوص بالا بودن قیمت خودروهای ام‌جی در مقایسه با سایر خودروهای چینی موجود در بازار اظهار داشت: برند ام جی یک برند اروپایی است و فعالیت خود را از سال 1924 در کشور انگلستان آغاز نموده و محصولات این شرکت حتی پس از واگذاری امتیاز این کمپانی به شرکت سائیک موتور چین نیز از طراحی و مهندسی کاملا انگلیسی برخوردار هستند. همچنین بسیاری از قطعات و مواد مصرفی این شرکت از کمپانی های بزرگ اروپایی نظیر میشلین فرانسه ، ادینول آلمان و (B&O) دانمارک و ... تهیه می شود. بنابر این با توجه به کیفیت بالای محصولات MG خودرو های این شرکت با رقبای قدرتمندی نظیر تویوتا، کیا و هیوندای مقایسه می شوند.


ارسال نظرات
موضوعات روز