پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷
لوازم خانگی پاکشوما، از جمله آن برند هایی است که به لحاظ قدمت و گذشته پربارش سابقه ای طولانی در ضمیر ناخودگاه جمعی مردم شهرنشین ایرانی و مصرف کننده طبقه متوسط جامعه دارد.
کد خبر: ۸۵۵۳

تیتر20 - این برند که یکی از تولید کننده های قدیمی لوازم خانگی در ایران است و نخستین تولید کننده لباس شویی هوشمند در کشور هم به شمار می رود در حال حاضر 4 برند پاکشوما، زیرووات، کروپ و کرال را در بازار مصرف داخلی دارد.
اما خبر جدید این است که این برند اخیرا، (یعنی به طور مشخص ششم شهریور) با حضور مهندس محمد رضا نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در محل کارخانه جات پاکشوما کارخانه جدید خود را در راستای توسعه تولید داخل افتتاح کرد.
اهمیت افتتاح فاز دوم کارخانه در قم و توسعه فعالیت های پاکشوما که در حضور مهندس نعمت زاده نیز نمود پیدا کرده است، از چند زاویه قابل بررسی است که از آن جمله می توان به تقویت توان تولید داخلی، رویکرد اقتصاد مقاومتی و ملی و توجه به برندینگ و اعتبار دادن به نام های تجاری قدیمی ایرانی اشاره کرد.
این امر به خوبی در فعالیت توسعه مدار پاکشوما به منصه ظهور رسیده است و می تواند نشان دهنده قابلیت های نهفته اقتصاد بومی ایران باشد. اقتصادی که در دهه 1350 یکی از بزرگترین رشدهای اقتصادی را در منطقه آسیا و خاورمیانه از خود به نمایش گذاشت و توانست دوره ای طلایی از رشد را طی کند.
بدیهی است که با گرایش به سمت تولید داخل و تقویت نشانگان و نمادهای اقتصادی بومی و ملی کشور، بار دیگر می توان پایه اقتصادی شکوفا و پایدار و شاداب را بنا نهاد. 
در حوزه تجارت نیز مجموعه پاکشوما اخیرا توانسته است با به کار بستن ترفند ها و تکنیک های بازاریابی و مشتری مداری گام های موثری را بردارد که از آن جمله می توان به فروش های مدرن مانند فروش اینترنتی، برگزاری جشنواره های فروش همراه با تخفیف و نظایر آن اشاره کرد که این برند را در اندازه های رقابت با برند های بین المللی (حداقل در بازار داخلی) نشان می دهد. 
گفتنی است پاکشوما برای چهارمین سال پیاپی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرف کننده را دریافت کرده وهمچنین 2 سال پیاپی نیز عنوان برند محبوب را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز