سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۹
در ماشین لباسشویی WW8500 AddWash برای اضافه شدن لباس با فشردن دکمه‌ای که برای توقف شست وشو است، ماشین لباس شویی را متوقف کرده و بعد از اضافه شدن لباس‌ها مجددا راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۵۴

تیتر20 - ماشین لباس شویی از آن ماشین هایی است که اگر مسافرانش را در مبدا سوار کند و بعد از بسته شدن در، حرکت خود را آغاز کند ، دیگر تقریبا غیر ممکن است که در این سفر بتوان مسافر جا مانده ای را سوارش کرد. حالا این مسافر جا مانده یک مانتوی مدرسه ضرروی باشد که فردا باید پوشیده شود، یا یک حوله حمام یا هر لباس دیگر، فرقی نمی کند، وقتی در ماشین بسته شد دیگر نمی تواند چیزی را به آن اضافه کرد.
وقتی هم که کار ماشین تمام می شود دیگر نمی توان برای آن یک تکه به جا مانده و آن مسافر تاخیر کرده، بار دیگر لباس شویی را روشن کرد. چاره این است که آن لباس یا باید با دست شسته شود یا تادفعه دیگر که  ظرفیت ماشین تکمیل می شود صبر باید کرد و در این مدت از خیر استفاده از آن گذشت.
حالا مدتی است که سامونگ برای این مشکل ساده اما در عین حال جالب، یک راه حل ساده اما در عین حال خلاقانه پیدا کرده است. به این ترتیب که امکان سوار کردن مسافر بین راهی برای نوع جدید ماشین های لباس شویی سامسونگ به وسیله تعبیه کردن یک در مجزای کوچک فراهم شده است.
بنابر این هر جای کار وقتی دیدید که یک تکه لباس ضروری از قافله عقب مانده و ماشین هم در حال کار کردن است، دیگر جای نگرانی نیست می توان در مخصوصی را که سامسونگ در سری جدید ماشین های لباس شویی خود تعبیه کرده است باز کردن و آن تکه لباس جا مانده را داخل ماشین انداخت بدون این که لازم باشد با تخلیه آب داخل سینک امکان باز شدن در اصلی را فراهم کنید.
این راه حل ساده، واقع یک مشکل تاریخی را از خانواده ها برداشته است. مشکل فراموش کردن لباس هایی که در گوشه و کنار خانه  جا مانده و معمولا بعد از روش شدن لباس شویی بچه های سربه هوای خانواده یکی یکی از راه می رسند که: مامان این شلوار من هم باید شسته شود. یا: این مانتوی مدرسه من هم لازمه که شسته بشه! فردا باید بپوشم....
سامسونگ، این راه‌حل عملی و ساده را با افزودن دری به اسم «AddWash» به ماشین‌های لباسشویی خود ارائه کرده است که در واقع برای اولین بار در این صنعت انجام می‌شود.
این در طوری طراحی شده است که بدون نیاز به خالی کردن آب ماشین لباسشویی امکان اضافه کردن لباس‌های کثیف به ماشین لباسشویی در حال کار را به وجود می‌آورد.
در ماشین لباسشویی WW8500 AddWash برای اضافه شدن لباس با فشردن دکمه‌ای که برای توقف شست وشو است، ماشین لباس شویی را متوقف کرده و بعد از اضافه شدن لباس‌ها مجددا راه اندازی می شود.
 همچنین این ماشین لباسشویی با یک برنامه مخصوص که روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید یا نصب می شود با کاربر ارتباط برقرار می‌کند و شروع شست وشوی جدید را به آن ها اطلاع می‌دهد.

ارسال نظرات
موضوعات روز