پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶
ایساکویی ها تعدادی از نمایندگی های خود را دو شیفته کرده اند تا کمیت ارائه خدمات به مشتریان را افزایش دهند. این اقدام اگرچه در مرحله اول قرار است در کلان شهرها و در بخشی از نمایندگی ها اجرا شود، با این حال قدم مناسبی در افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۷۲

تیتر20 - شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) به تازگی طرحی جدید را پیاده کرده که طبق آن، برخی از نمایندگی هایش از ساعت 17 تا 22 فعال و آماده خدمات رسانی به مشتریان خواهند بود.
به عبارت بهتر، ایساکویی ها تعدادی از نمایندگی های خود را دو شیفته کرده اند تا کمیت ارائه خدمات به مشتریان را افزایش دهند. 
این اقدام اگرچه در مرحله اول قرار است در کلان شهرها و در بخشی از نمایندگی ها اجرا شود، با این حال قدم مناسبی در افزایش رضایتمندی مشتریان خواهد داشت. 
شکی نیست که این روزها خودرو نقش مهم در زندگی روزمره مردم دارد و ازآنجاکه خرابی خودروها به دلایل مختلف از جمله تصادفات، همواره رخ می دهد، نیاز به خدمات پس از فروش نیز همواره احساس می شود.
برای مشتریانی که خودروشان دچار مشکل شده، تعمیر هر چه زودتر، یکی از اولویت های اصلی است و طبعا وقتی ساعات کاری نمایندگی های خدمات پس از فروش افزایش یابد، سرعت تعمیرات نیز بالا خواهد رفت. به عبارت بهتر، افزایش ساعت کاری نمایندگی ها سبب افزایش پذیرش مراجعین در روز می شود و در نهایت، تعمیرات را جلو می اندازد و این به معنای افزایش رضایت مشتریان است. 
البته رضایت بیشتر زمانی به دست می آید که پراکندگی مناسبی برای نمایندگی ها در نظر گرفته شود، به این معنا که نمایندگی های منتخب به اصطلاح شیفت عصر و شب، مشتریان مناطق مختلف شهرهای بزرگ کشور را پوشش دهند.
اگر این اتفاق رخ بدهد، مشتریان این امکان را خواهند داشت که در صورت بروز مشکل برای خودروهایشان در ساعات عصر و شب، خود را به نزدیکترین نمایندگی رسانده و رفع عیب کنند. نکته دیگر اینجاست که بهتر است ایساکو نمایندگی ها مجهز خود را دو شیفته کند، تا امکان حل هر نوع مشکل و عیبی در خودروها، فراهم باشد.
   

ارسال نظرات
موضوعات روز