پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
کمپانی بزرگ میدیا علاوه برتولیدات تحت برند خود ؛ محصولات متعددی را برای برندهای صاحب نام دیگری در دنیا(آمریکا؛اروپا و آسیا) تولید می‌کند و نشان تولید میدیا در همه جا وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۲۲

تیتر20 - اولین همایش بزرگ و سراسری لباسشوئی برند میدیا (MIdea)با حضور آقای این بی تونگ مدیر عامل کارخانه لباسشوئی میدیا واز همکارانشان جناب آقایان  فو وی، ژانگ روی و ونگ ونلونگ  ازمدیران ارشد کمپانی میدیا چین در تهران برگزار شد. در این مراسم تجار و نمایندگان فعال این برند از سراسر ایران حضور داشتند. همچنین آقای طحان‌پور رئیس اتحادیه لوازم خانگی ایران، ضمن عرض خیرمقدم به حضور مدیران ارشد میدیا در این مراسم؛ حضور مستقیم این برند فعال و بین‌المللی در بازار ایران را اتفاقی شایسته توصیف کرد.
در این مراسم که با معرفی فنی و کامل انواع محصولات ماشین‌لباسشوئی میدیا در ایران همراه بود، قائم مقام فروش میدیا در ایران درباره برنامه‌های این برند در بازار آینده ایران سخنانی ایراد کرد. 
کمپانی میدیا از سال 1968 فعالیت خود را شروع کرده است و با تلاش و کوشش موفق شد با تولید لوازم خانگی کوچک کارش را شروع کند و در سایه تلاش و پشتکار و ارج نهادن به کیفیت، امروز با تولید 126 قلم کالا در عرصه لوازم خانگی، در زمره مهم‌ترین و بزرگ‌ترین برندهای این حوزه تعریف شود.دفتر اصلی این برند در چین مستقر است و در حال حاضر دومین کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در دنیاست که با تولید 19 میلیون ماشین لباس‌شویی درسال 2016 توانسته است خود را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان این حوزه به دنیا معرفی کند.
 کمپانی بزرگ میدیا علاوه برتولیدات تحت برند خود ؛ محصولات متعددی را برای برندهای صاحب نام دیگری در دنیا(آمریکا؛اروپا و آسیا) تولید می‌کند و نشان تولید میدیا در همه جا وجود دارد. 
درواقع با توجه به جمعیت چین که بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون نفر است ؛ این کمپانی موفق شده ، علاوه بر تامین نیازهای مردم چین و تامین تولیدات داخلی خود، محصولات متنوع و کاربردی بسیاری را برای مردم در سراسر دنیا تولید کند و در زمره صد برند برتر چین در سال 2016 قرار گیرد. 
میدیا همچنین جزو صد شرکت برتر در زمینه سرمایه‌گذاری در عرصه حفاظت محیط زیست بوده است و به گفته قائم مقام فروش میدیا در ایران، میدیا موفق شده است با تولید محصولات خود در سطح کلاس جهانی و در رده استانداردهای جهانی، سهم قابل توجهی از بازار بین‌المللی را به دست آورد و سابقه 48 ساله این برند بر این حضور مقتدر و کیفی صحه می‌گذارد.
میدیا موفق شده است میزان گردش مالی خود را در سال 2016 به 25 میلیارد دلار برساند  
میدیا در سال 2016 دفتر فروش تهران خود را راه‌اندازی کرده و با هدف ارائه محصولات و خدمات به صورت مستقیم در ایران، با یکی از تولیدکنندگان خوش‌نام و به‌نام ایرانی همراه شده و به صورت 24 ساعته خدمات ارائه خواهد داد. میدیا سه محور را در ایران دنبال می‌کند: کیفیت محوری؛ نوآوری ؛ ارزش آفرینی
نوآوری کمپانی میدیا سبب صرفه جویی انرژی و سهولت کاربر و مصرف‌کننده شده و این بدین معنی است که سبک جدیدی از زندگی توسط میدیا رقم خورده است. قیمت کالاهایی که به همت این کمپانی تولید می‌شود در سه رده«متوسط به پایین»، «متوسط» و « بالا» ارائه می‌شود و محصولات گرید یک این برند در بازار آمریکا حضور بسیار قوی دارد. 
میدیا موفق شده است نیاز مصرف‌کننده را برآورده کند همچنین طراحی‌های این کمپانی در مقایسه با شرکت‌های اروپایی سرآمد است. 
به گفته مدیرعامل میدیا در حال حاضر بالغ بر 500 متخصص در واحد تحقیق و توسعه (R & D) و دپارتمان طراحی کار می‌کنند. 
به جرات می‌توان گفت میدیا در زمینه طراحی دارای متنوع‌ترین طرح‌هاست و از لحاظ کیفیت و زیبایی ظاهری کاملاً برابر با برندهای معتبر آلمانی و آمریکایی است به طوری که چند مدل از این برند در سال 2016 برنده بهترین طرح در آلمان شده اند.

آقای این بی تونگ  مدیرعامل بخش لباسشوئی میدیا در ضیافت این برند در تهران گفت: ما موفق شدیم پس از 48 سال توسعه در حال حاضر جزو 500 شرکت بزرگ دنیا باشیم و در 2016 گردش مالی خود را به بیش از 25 میلیارد دلار برسانیم. مدیا از سال 2011 استراتژی خود را تغییر داد و بر جهانی‌سازی برند متمرکز شد. در همین راستا برندهای مختلفی را در سال 2016 خریداری کردیم.
ما با برندهای بزرگی نظیر بوش جنرال الکتریک و الکترولوکس زیمنس، پاناسونیک، سامسونگ و .. همکاری داریم.
ما باور داریم بازار ایران بازار بزرگ و پرپتانسیلی است و میدیا در صدد است که در زمینه تولید همکاری‌های ارزشمندی با طرف ایرانی داشته باشد. در این راستا با شریک ایرانی تا سال 2018 طرح‌های بزرگی را دنبال می‌کند و در تلاش است با هم رشد کنند. طرف ایرانی ما جزو سه شریک بزرگ میدیا در دنیا محسوب می‌شود. ما معتقد هستیم با درک مشترک در آینده و همکاری در گذشته می‌توانیم آینده خوبی را برای میدیا در ایران و شریک تجاری‌مان بسازیم.
محصولاتی که میدیا به بازار ایران فرستاده، محصولاتی هستند که با تلاش شبانه‌روزی تیم بازاریابی در ایران و طبق نیازهای مصرف کننده طراحی گردیده و توانسته سهم قابل توجهی از نیاز مصرف کننده ایرانی را تأمین نماید.
همچنین در این مراسم آقای طحان‌پور، رئیس اتحادیه لوازم خانگی گفت: یکی از نتایج نفروختن کالاهای قاچاق، توسعه و رشد تولید داخلی است. اگر قاچاق بفروشیم چیزی که لطمه می‌بیند تولید داخل و افزایش بیکاری در کشور است. میدیا، نه یک کارخانه تولیدی، بلکه شهری صنعتی در کشورچین است و برای رسیدن به جایگاه کنونی تلاش بسیاری داشته است. 
تولید 19 میلیون لباس‌شویی  تحت  بسیاری از برندهای معتبر دنیا در تیراژی بالا، نشان‌دهنده سطح تولید و حضور این برند در دنیاست و ما خرسندیم که میدیا با حضور در بازار ایران، دست همکاری به طرف ایرانی برای توسعه بازار داده است . 
نمایندگان ایرانی درسراسر ایران این افتخار را دارند که با همکاری میدیا و طرف ایرانی، کالایی درجه یک و مرغوب را به دست مصرف‌کننده ایرانی برسانند.
در پایان این مراسم از برترین بنکداران استانهای کشور که با مجموعه میدیا در ایران فعالیت گسترده داشتند توسط مدیر عامل میدیا چین ، رییس هیأت مدیره شرکت میدیا در ایران ، رییس اتحادیه لوازم خانگی در ایران و معاونت فروش مجموعه میدیا تجلیل و قدر دانی بعمل آمد و به رسم یادبود لوح سپاس و پرچم شرکت میدیا به ایشان تقدیم شد.

ارسال نظرات
موضوعات روز