پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱
با این اتو شما می‌توانید بدون اینکه هیچ تنظیم خاصی را بر روی اتوی بخار خود اعمال کنید، از جین گرفته تا ابریشم را بدون هیچ نگرانی اتو نمایید.
کد خبر: ۸۶۳۲

تیتر20 - یکی از دیگر محصولات کمپانی فیلیپس در حوزه لوازم خانگی و نگهداری از البسه، اتوی هوشمند GC8650 است.
با این اتو می‌توانید بدون نیاز به هیچ تنظیماتی هرگونه پارچه‌ای را که مایل هستید، به راحتی اتو نمایید. بگذارید تا کمی ریزتر به قابلیت‌های ویژه و خاص این اتو نگاهی بی‌اندازیم.

فناوری ایجاد بیشترین بخار بدون صدا
شما با بهره‌گیری از این اتو می‌توانید در کنار سایر اعضای خانواده به تماشای تلویزیون و سریال مورد علاقه خود بنشینید و در حین این کار، با اتوی کاملا بی‌صدای فیلیپس به خانه داری خود نیز بپردازید.
فناوری Silent Steam می‌تواند بیشترین بخار مورد نیاز را بدون هیچ گونه صدایی به شما تحویل دهد. این فناوری جدید، برای کاهش صدای تولید شده از فیلترهای خاصی بهره می‌برد و همچنین از یک پلتفرم خاص که به جذب صدا برای کاهش سر و صدای حاصل از عملکرد پمپ بخار کمک می‌کند نیز مجهز است.

اتوی انواع لباس‌ها از جین تا ابریشم بدون هیچ تنظیمی
اگر آخر هفته باشد و بخواهید برای شروع هفته خود تمامی لباس‌هایتان را در یک روز اتو نمایید، با توجه به تنوع پارچه‌های موجود حتما اذیت خواهید شد. با این اتو شما می‌توانید بدون اینکه هیچ تنظیم خاصی را بر روی اتوی بخار خود اعمال کنید، از جین گرفته تا ابریشم را بدون هیچ نگرانی اتو نمایید.
شرکت سازنده این اطمینان را می‌دهد که البسه شما هیچ آسیبی نمی‌بیند. همچنین با وجود یک محفظه سیلیکونی بخار قدرتمند، شما می‌توانید یک اتوی بسیار راحت‌تر و سریع‌تر را نیز تجربه کنید.

تخلیه سریع و راحت آب برای جلوگیری از رسوب دستگاه
فیلیپس در کنار ایجاد یک سیستم عالی برای عملکرد طولانی مدت بخار مورد نیاز شما، شرایط تخلیه سریع آب موجود در محفظه را نیز برای جلوگیری از ایجاد رسوبات آهکی و درنتیجه افزایش طول عمر دستگاه تدارک دیده است.
هرگاه اتوی شما به رسوب زدایی نیاز پیدا کند، با روشن شدن چراغ و ایجاد صدا، شما را مطلع می‌سازد. زمانی که دستگاه سرد است، به راحتی می‌توانید دستگیره Easy De-Calc را باز کرده و تمامی آب جمع شده را تخلیه سازید و به این شیوه رسوب زدایی کنید.

کاهش مصرف برق با حالت Eco Mode
شما می‌توانید با استفاده از اتوی خود در حالت Eco، مصرف برق را بدون اینکه کوچک‌ترین تاثیری در اتوی شما مشاهده شود، کاهش دهید.

قابلیت پر کردن محفظه آب در هر زمان که بخواهید
موتور بخار اتوی شما برای فعالیت به آب نیاز دارد. نگران نباشید، شما می‌توانید در هنگام اتو نیز به راحتی محفظه آب را پر نمایید؛ بنابراین اگر آب تمام شد، هیچ نیازی به انتظار برای خنک شدن دستگاه و یا خارج کردن سیم برق از پریز ندارید.

وجود قفل محکم بر روی پایه دستگاه
این دستگاه دارای یک قفل نگهدارنده اتو بر روی پایه است. به‌وسیله این قفل شما می‌توانید دستگاه را به محکمی بر روی پایه ثابت نگاه دارید. با این روش احتمال آسیب دیدن افراد توسط برخورد با کفی داغ اتو بسیار کم می‌شود. همچنین با این قفل شما می‌توانید اتو و کفی آن را خیلی راحت حمل و نقل نمایید.

نگران سوختن البسه نباشید
قابلیت ویژه این اتو، بهره‌گیری از فناوری OptimalTEMP بر روی آن است. با این فناوری فیلیپس به شما قول می‌دهد که حتی اگر اتوی روشن را روی لباس فراموش کردید، پارچه زیرین آن هیچ آسیبی نبیند.
در واقع شما پس از اتو، نیازی به قرار دادن آن بر روی پایه ندارید و با اطمینان می‌توانید محل را ترک کنید!

سیستم خاموش شدن خودکار دستگاه
با بهره‌گیری از سیستم Safety Auto off اتوی شما در صورت عدم استفاده پس از ده دقیقه خاموش می‌شود؛ تا هم در مصرف برق صرفه جویی شده و هم عمر دستگاه بیشتر شود.

تنها ۲ دقیقه انتظار برای ایجاد بخار مورد نیاز
بخار مورد نیاز شما در عرض تنها ۲ دقیقه ایجاد خواهد شد؛ حتی اگر در حین اتو محفظه آب را نیز پر نمایید باز فرق چندانی نمی‌کند، بخار سریع‌تر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید، در انتظار شماست!



به زودی اخبار جدیدی در مورد اتوی هوشمند فیلیپس در این سایت منتشر خوهد شد.
ارسال نظرات
موضوعات روز