جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
این یخچال فریزر که به صورت خلاقانه ای طراحی شده، این امکان را به کاربر می دهد که هنگام مسافرت با خاموش کردن بخشی از آن، مثلا باخاموش کردن قسمت یخچال، از استهلاک و مصرف برق در دوران سفر جلوگیری می شود.
کد خبر: ۸۶۷۶

تیتر20 - رویکرد اصلی تازه ترین محصولی که شرکت سامسونگ در زمینه یخچال های خانگی تولیدکرده، انعطاف پذیری و کوچگ و بزرگ شدن براساس شرایط موجود خانواده است. 
درست مثل چمدان مسافرتی که می توان گاهی آن را کوچک و گاهی بزرگ کرد و بسته به میزان لوازم و البسه همراه، می توان ظرفیت آن را تغییر داد، یخچال جدید سامسونگ هم قابلیت انعطاف پذیری مبتنی بر شرایط را در خود دارد. 
این یخچال فریزر که به صورت خلاقانه ای طراحی شده، این امکان را به کاربر می دهد که هنگام مسافرت با خاموش کردن بخشی از آن، مثلا باخاموش کردن قسمت یخچال، از استهلاک و مصرف برق در دوران سفر جلوگیری می شود.
این در حالی است که خصلت اغلب یخچال های خانگی تا این زمان این طور بود که شما هنگام مسافرت حتی اگر یک بسته گوشت در داخل یخچال داشته باشید مجبور هستید تمام دستگاه را به تمام ظرفیتش در حالت روشن نگه دارید و درست مانند این که در خانه باشید، یخچالتان باید به صورت کامل و شبانه روزی باید در حال کار باشد.
در یخچال فریزرجدید مدل RT820 سامسونگ که در رنگ‌های سفید و نقره‌ای عرضه شده است، امکان ویژه‌ای پیش‌بینی شده است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن، میزان فضای یخچال را زیاد و یا بسته به نوع کارکرد و مصرف خود، فضا و محل فریزر و یخچال را در دستگاه تغییر دهد. به این شکل سامسونگ در سری جدید یخچال و فریزرهای خود حداکثر آزادی عمل و اختیار را برای خریداران به ارمغان می‌آورد.
یخچال جدید سامسونگ را می توان بسته به شرایط در چندین حالت فرضی قرار داد. حالت معمولی که یخچال و فریزر هر دو روشن هستند و مصرف کننده زندگی روزمره دارد و در منزل حاضر است. 
حالت دوم: می توان فریزر را حذف و آن را به قسمت یحچال اضافه کرد و یک یخچال بسیار بزرگ در اختیار داشت. حالت سوم: می توان فریزر را به طور موقت خاموش کرده و فقط از قسمت یخچال که در بخش پایین طراحی شده است، استفاده کرد. در این صورت دستگاه کمترین میزان مصرف انرژِی را خواهد داشت.
حالت چهارم که حالت مسافرت نام دارد این گونه است که می توان یحچال را خاموش کرده و قسمت کوچک فریزر را برای نگهداری برخی از مواد غذایی مانند گوشت و امثال آن روشن نگه داشت. 
حالت جالب دیگر این است که می توان بخش بزرگ یخچال را خاموش کرده و با تبدیل کردن بخش فریز به یخچال، همان را روشن نگهداشت تا بسته به نیاز محدودی که در حال حاضر وجود دارد بهترین و بهینه ترین استفاده را از یخچال به عمل آورد. 

ارسال نظرات
موضوعات روز