جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
برند ایتالیایی کندی قرار است انواع لوازم خانگی توکار ودیواری و متناسب با معماری مدرن خانه ها در ایران عرضه نماید.
کد خبر: ۸۶۷۹

تیتر20 - بازارلوازم خانگی ایران از دو جنبه برای تولید کننندگان خارجی این محصولات جاذبه فراوانی دارد. دلیل اول جمعیت نسبتا زیاد ایران که باید هنوز هم خصلت جوان بودن را به آن اضافه کرد که این فاکتور به منزله احتمال خانه دار شدن و تشکیل خانواده برای طیف گسترده ای از این جمعیت است و دلیل دوم خصلت مصرف کنندگی مردم ایران است که حتی در قیاس با کشورهای اروپایی در زمینه مصرف، فرهنگ ویژه خود را دارند و علاقه مندی به برند های خارجی و محصولات با کیفیت بخشی از این فرهنگ است.

به همین دلیل است که در سالها و حتی در دهه های اخیر یکی از سخت ترین عرصه های رقابت برای تولید کنندگان ایرانی همین حوزه لوازم خانگی بوده است. حوزه ای که باید برای عرض اندام در آن کیفیت با به عنوان یک فاکتور اصلی حتما در نظر داشت.
تمام این ویژگی های فرهنگی و اقتصادی در بازار لوازم خانگی ایران باعث شده است که در دوره بعد از تحریم ها شرکت ها و برند های اروپایی توجهی جدی به بازار لوازم خانگی ایران داشته باشند.
واپسین تحول در این زمینه خبر حضور مدیران شرکت ایتالیایی «کندی» (Candy) در ایران است که در همایشی مرتبط با این عرصه در تهران حاضر شدند وقرار است در دور جدید فعالیت های خود با کلیه محصولات وبا مطالعات و ارزیابی های تازه خود از قابلیت های بازار ایران فاز جدید حضور خود درایران را عملیاتی نمایند. 
برند ایتالیایی کندی که در ایران به عنوان یک برند معرف کیفیت و  کمی گران قیمت شناخته شده است، قریب به 68 سال پیش، و در سال هایی که اروپا از خاکستر جنگ برخاسته و به دنبال آغازی جدید بود، در کشور ایتالیا متولد شده و به مروز زمان به یکی از فعالان بلارقیب این حوزه تبدیل و سبد کاملی از محصولات مرتبط با خانه و خانواده را در چرخه تولید خود ایجاد کرد. 
برند ایتالیایی کندی قرار است انواع لوازم خانگی توکار ودیواری و متناسب با معماری مدرن خانه ها در ایران عرضه نماید.


ارسال نظرات
موضوعات روز