جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۷
حالا دیگر مثل گذشته نیست که تولید کنندگان ماکارونی فقط دغدغه تولید یک محصول واحد را داشته باشند و در بهترین حالت به دنبال تنوع در بسته بندی و وزن و امثال آن باشند.بلکه برای یک واحد تولید ماکارونی، تنوع در خصوص محصولات تولیدی اعم از ماکارونی و مشتقات آن، بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۸۷۰۱

تیتر20 - حالا دیگر مثل گذشته نیست که تولید کنندگان ماکارونی فقط دغدغه تولید یک محصول واحد را داشته باشند و در بهترین حالت به دنبال تنوع در بسته بندی و وزن و امثال آن باشند. بلکه برای یک واحد تولید ماکارونی، تنوع در خصوص محصولات تولیدی اعم از ماکارونی و مشتقات آن، بسیار حائز اهمیت است.
 یعنی در واقع برج عاج و حاشیه امنیتی برای تولید کننده ماکارونی وجود ندارد و باید به موازات دست انداز و چالش های بازار مواد غذایی، روزآمد و متنوع بودن یکی از نکات مورد توجه باشد. 
به این دلیل است که این روزها شرکت های تولیدکننده ماکارونی تنوع محصولات را یکی از رویکردهای اصلی خود می دانند و تلاش می کنند سبد محصولات خود به تبع سلیقه مشتریان، رنگی تر و متنوع تر  و حتی خلاقانه تر کنند. 
ماکارونی یکی از پرمصرف ترین آیتم های غذایی در سفره ایرانی ها به شمار می رود و تولید کنندگان این محصول می توانند در راستای حفظ سهم ماکارونی و مشتقات آن در سفره ایرانیان، تنوع سبد محصولات خود را برای حفظ این سهم یا حتی افزایش آن به عنوان یک استراتژی جدی دنبال کنند. 
در بازار رقابتی مربوط به تنوع محصولات در سبد تولید، سال هاست است که برند سمیرا جزو بهترین هاست.
 این برند با تولید انواع، سوپ، اسپاگتی، رشته، پاستا و در نهایت ماکارونی، با اشکال، فرم ها، طعم ها و وزن های گوناگون، تنوع قابل ملاحظه ای را در سبد محصولات خود ایجاد کرده است. 
شركت مانتا با برند تجاری ماكاروني سميرا در تاريخ 20 دي ماه 1356 تاسیس و کار خود را با کارخانه مجهز تولید انواع مختلف ماکارونی فرمی و رشته ای شروع کرد و از آن زمان تا کنون به مدت چهل سال یکی از برندهای ماندگار در صنعت غذای کشور بوده و تقریبا با تاریخ و خاطرات چهار نسل از خانوارهای ایرانی گره خورده است. 
یکی از رویکردهای خلاقانه و هوشیارانه این برند در سالهای اخیر، توجه به علایق و سلایق کودکان در غذاخوردن بوده است. 
چرا که بی میلی کودکان به غذا یکی از معضلات خانواده ها به حساب می آید و  می توان در بسته بندی های رنگارنگ و اشکال و فرم های مورد توجه کودکان این بی میلی را کاهش داد. 

ارسال نظرات
موضوعات روز