پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
گلایه های مسافر پرواز کیش ایر
فاصله صندلی های این هواپیمای فرسوده از صندلی پشتی به قدری کم بود که افراد در صندلی های خود با دشواری جا می شدند و کسانی که قد بلندتری را داشتند به صندلی های عقب تر و به اصطلاح دم هواپیما هدایت می شدند.
کد خبر: ۸۷۰۹

تیتر 20 – مدتهاست مشاهده می شود که مسافران از عملکرد نامطلوب برخی از ایرلاین ها گلایه مند هستند و تاخیر و ناهماهنگی مکرر آن بسیاری از مشکلات را برای مردم ایجاد کرده است اما برای ایرلاینی مانند کیش ایر با سابقه فعالیت درخشان امری تعجب آور است . 
متاسفانه پرواز شماره 7024 کیش ایر که روز پنجشنبه گذشته راس ساعت 21 باید جزیره کیش را به مقصد تهران ترک می کرد با دو ساعت تاخیر از زمین بلند شد.
این در حالی بود که مسافران این پرواز که با پرداخت هزینه یک هواپیمای به روز و مناسب به منظور برخورداری از پروازی مطلوب اقدام به تهیه بلیط از این ایرلاین کرده بودند متاسفانه علاوه بر معطلی دو ساعته در فرودگاه کیش شاهد جایگزینی هواپیما با یک هواپیمای فرسوده شدند که این امر باعث گلایه مندی مسافران شد زیرا علاوه بر اجبار به سوار شدن مسافران به این هواپیمای فرسوده برخی از مسافران که هزینه تهیه بلیط هواپیمای خوب را پرداخت کرده بودند مجبور به نشستن در بخش  exit هواپیما شد .
علاوه بر این مساله فاصله های صندلی های این هواپیمای فرسوده از صندلی پشتی به قدری کم بود که افراد در صندلی های خود با دشواری جا می شدند و کسانی که قد بلندتری را داشتند به صندلی های عقب تر و به اصطلاح دم هواپیما هدایت می شدند.
این در حالی بود که برخی مهمانداران و پرسنل هواپیما نیز برخورد مطلوبی را با مسافران نداشتند و حتی غذای مسافران که به طور معمول در هواپیما توسط مهمانداران به مسافران داده می شد در خارج از هواپیما در فرودگاه داده شد و جالب اینجاست که در این میان تنها مسافران باید خود را با شرایط وقف می دادند و این ایرلاین هیچگونه همکاری و مساعدتی را با مسافران نداشت .
جای تاسف دارد که در ناوگان هوایی کشور هنوز هم رد هواپیماهای فرسوده وجود دارد وصاحبان امر اقدام مناسبی را جهت رضایتمندی مسافران صورت نمی دهند.
به نظر می رسد اینگونه اقدامات برای ایرلاین هایی که در گذشته عملکرد مطلوبی را داشتند دور از انتظار باشد./ ساره نیکقدم منش

ارسال نظرات
موضوعات روز