جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
بوتان با جدیدترین پکیج شوفاژ دیواری،آبگرمکن های دیواری فوری و رادیاتورهای حوله خشک کن فولادی خود به استقبال سرما رفت.
کد خبر: ۸۷۳۳

تیتر20 - گروه صنعتی بوتان به عنوان یکی از باسابقه ترین تولیدکننده های ایرانی فعال در حوزه صنایع گرمایشی، با جدیدترین پکیج شوفاژ دیواری،آبگرمکن های دیواری فوری و رادیاتورهای حوله خشک کن فولادی خود به استقبال سرما رفت.
Parma جدیدترین پکیج شوفاژ دیواری بوتان که طراحی آن در ایتالیا صورت گرفته، با استفاده از بهترین قطعات شرکتهای معتبر اروپایی تولید شده است.
قیمت ویژه این محصول(1.195.000 تومان) در کنار قابلیت ها و کیفیت قطعات بکار رفته در آن، موجب شده که از متناسب ترین محصولات بازار برای واحدهای تا متراژ 200 مترمربع (با توجه به شرايط آب و هوايي) به حساب آید.
Parma دارای سيستم ماژولار هوشمند تنظیم شعله جهت تناسب با دمای تنظيم شده و مصرف کمتر گاز است که همین موضوع موجب صرفه جویی در هزینه گاز مصرف کنندگان خواهد شد.
مقاومت بالای اجزای الکترونیکی این مدل در برابر آب و رطوبت این امکان را ایجاد کرده است تا با اطمینان کامل در فضای باز و استانهای دارای رطوبت بالا نیز نصب و مورد استفاده قرار بگیرد.
این مدل دارای سیستمهای متنوع عیب یاب الکترونیکی، ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و شیر سه طرفه و بای پس خودکار بوده و همچون سایر محصولات بوتان نشان کیفیت اروپا CE ،استاندارد ملی ایران و استاندارد ایمنی و بهداشت OSHAS 18001:2007 را نیز دارد.
آبگرمکن های جدید بوتان نیز که به تازگی روانه بازار شده اند، با وجود ابعاد کوچک دارای توانایی و قابلیت های کم نظیری هستند که می توانند انتخاب مطمئن بسیاری از مشکل پسندان باشند.
آبگرمکن های BX به عنوان تنها مدل موجود در بازار با این ظرفیت حرارتی قابلیت ویژه اتصال به دودکش 10 سانتی متر ساختمان را نیز دارد.همچنین این امکان را در اختیار خریداران قرار می دهد تا در محل هایی که قطر دودکش ساختمان 15 سانتی متر است، با استفاده از یک تبدیل ساده از این محصول جدید استفاده شود.
پلتفورم مورد استفاده در این آبگرمکن ها مطابق با آبگرمکن های صادراتی بوتان بوده و به صورت مکانیزه و با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات این صنعت تهیه شده اند.
رادیاتورهای حوله خشک کن فولادی بوتان نیز در سه سایز مختلف 10،14و 19 لول و متناسب با محلهای نصب متفاوت طراحی و با کیفیتی متمایز تولید شده اند تا خریداران بتوانند به راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و در حمام و یا دیگر محل های مورد نظرشان نصب کنند.
با توجه به تمرکز همیشگی بوتان مبنی بر تولید محصولات با کیفیت و ماندگار، رادیاتورهای حوله خشک کن بوتان با بهره گیری از فناوری Brazing تولید شده اند تا احتمال نشتی آنها به صفر برسد.
علاوه بر این، رادیاتورهای جدید بوتان با استانداردهای سخت گیرانه ای مورد آزمایش قرار گرفته اند تا مشتریان در طول سالهای متمادی استفاده از آنها احساس آرامش داشته باشند.
همچنین با استفاده از تکنولوژی پوشش رنگ الکترو استاتیک به کار رفته در تولید این رادیاتورها، علاوه بر ماندگاری بالای این محصول و جلوگیری از آسیب پذیری در طول زمان، ظرافت خاصی به بدنه داده شده است تا علاوه بر کیفیت عملکردی، ظاهر زیبایی نیز داشته و آذین بخش محل نصب باشد.


ارسال نظرات
موضوعات روز