پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷
مردم ايران از شركت هاي خارجي به دليل ترك بازار در زمان تحريم ناراحت هستند و بايد عملكرد شركت ايكاپ، پژو سيتروئن و ايران خودرو به گونه اي باشد تا اين خاطره از بين برود.
کد خبر: ۸۷۵۱

تیتر20 - مهندس هاشم  يكه زارع مدیر عامل ایران خودرودر نشست مشترك مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و پژو سيتروئن در جمع خبرنگاران ضمن بیان این مطلب بر تغيير رويكرد از سي.كي.دي كاري به سمت توليد داخلي در قرارداد با اين شركت تاكيد كرد و گفت: از منافع اين قرارداد دو طرف ايراني و فرانسوي منتفع خواهند شد.


وي بر ايجاد ظرفيت توليد 200 هزار دستگاه در سال اشاره كرد و با بيان اين كه كيفيت،‌ ساخت داخل و صادرات سرفصل هاي مهم در همكاري با پژو است گفت:‌ با توليد محصول با كيفيت جهاني و قيمت رقابتي در بازارهاي صادراتي گروه پژو حضور خواهيم داشت.


وي افزود: در سال سوم همكاري توليد محصولات مشترك با بیشترین  درصد داخلي سازي عرضه خواهد شد كه اين خود موجب افزايش توان فني و مهندسي قطعه سازان كشور می شود.


يكه زارع با بيان اين كه با ورود محصولات به بازارهاي صادراتي، دروازه صادرات قطعه نيز باز خواهد شد تاكيد كرد:‌ قطعه سازان بايد به فكر توسعه توان رقابتي خود باشند.


وی تاکید کرد: ایکاپ با عرضه به روز محصولات ایمن و راحت و ارائه خدمات پس ازفروش در حد استانداردهای روز، باعث مي شود مردم خاطرات بد پژو در زمان تحریم را فراموش كنند.


مدیر عامل ایران خودرو با بیان اینکه حساب ایکاپ به عنوان یک شرکت مستقل از پژو و ایران خودرو جداست، افزود:ایکاپ در حال حاضر از امکانات شبکه خدمات پس از فروش و تولید ایران خودرو استفاده خواهد کرد. و در مراحل تکاملی شبکه خدمات پس از فروش خاص خود را خواهد داشت.


مهندس یکه زارع رمز موفقیت ایکاپ را بهره وری بالا،قیمت رقابتی،کاهش هزینه ها و تولید کیفی دانست.


وی با اشاره به اینکه خودروهایی که توسط ایکاپ تولید و عرضه خواهند شد، جدید هستندگفت: به عنوان نمونه خودروی 2008 که اسفند ماه سال جاری در ایران تولید می شود ماه آینده در خط تولید پژو قرار می گیرد.


یکه زارع در مورد صادرات محصولات ایکاپ خاطر نشان کرد: محصولات تولیدی ایکاپ با استاندارد یورو شش هم قابلیت تولید دارد و هیچ ممنوعیتی برای صادرات آن وجود ندارد.


وی تصریح کرد: در برنامه ایران خودرو صادرات محصولات این شرکت به بازارهای اطراف ایران تدارک دیده شده است و امیدوار هستیم پژو ما را در این مسیر همیاری کند.



مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو تاکید کرد: هر محصولی که توسط پژو طراحی و تولید شود و برای ایکاپ توجیه اقتصادی داشته باشد در شرکت ایکاپ تولید خواهد شد.


مديرعامل پژو سيتروئن: در كيفيت، ايمني و مسايل زيست محيطي در ايران سنگ تمام مي گذاريم

مديرعامل پژوسيتروئن فرانسه با بيان اين كه همگرايي كامل و بستر محكمي در همكاري با ايران در زمينه همكاري هاي مشترك ايجاد شده است، ايران را مهم ترين نهاد توليدي پژو در آسيا و خاورميانه دانست.

در نشست مشترك مديران ارشد ايران خودرو و پژوسيتروئن، كارلوس تاوارس از توليد يك ميليون دستگاه خودرو تا سال 2025 در ايران خبر داد و افزود: ايران خودرو در اجراي برنامه هاي راهبردي و الگوي كسب و كار جديدي كه پژو براي خود تعريف كرده است، نقش كليدي داشته و در توليد محصولات ما در منطقه كه 75درصد خواهد بود، توليدكننده نخست منطقه خواهد بود.
وي ارتباطات تاريخي با ايران خودرو را زمينه ساز و رقم زننده آينده خودروسازي ايران دانست و چشم انداز مشترك با دولت ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت را براي توليد محصولاتي با كيفيت، هزينه مناسب، دوستدار محيط زيست جهت تامين رفاه و ايمني مصرف كنندگان در پيشبرد اين همكاري ها اثربخش دانست.
تاوارس در ادامه با تاكيد بر اين كه پژو براي اين همكاري مشترك سنگ تمام خواهد گذاشت، خاطرنشان كرد: مسئوليت شماره يك ما راضي كردن مصرف كننده ايراني است و در همه محصولات و برندهايي كه وارد مي‏كنيم، مدرن بودن، ايمني و حفاظت از محيط زيست را در نظر داريم.

وي گام اول همكاري هاي جديد را توليد خودروهاي 208، 2008 و 301 عنوان كرد و آن را زمينه‏ ساز گام‏هاي بعدي و آينده درخشان دور جديد همكاري‏ها ذكر كرد.

وي تامين‏ كنندگان ايراني را بخشي از زنجيره موفقيت پژو دانست و افزود: شركت ايكاپ با حضور و همكاري تامين كنندگان ايراني موفق خواهد بود چرا كه ما به سازندگان ايراني اعتماد داريم و براي توسعه صادرات محصولات مشترك خود به انتقال تخصص و دانش فني به آنها خواهيم پرداخت.

مديرعامل پژوسيتروئن حاكم بودن سطح آموزش متعالي در ايران را فرصتي مناسب براي همكاري هاي مشترك و تبادل متخصصان و مهندسان دو طرف دانست و از نخبگان ايراني براي همكاري با شركت ايكاپ دعوت كرد.

وي اين تبادل نيروي انساني را عاملي محرك و موثر براي غلبه بر چالش‏هاي جديد عنوان كرد و افزود: من اطمينان دارم كه ايكاپ با وجود رهبران و كاركنان توانمند خود و حمايت هر دو طرف اين قرارداد مشترك مي‏تواند اهداف صادراتي خود را محقق كند


رونمایی از لوگوی ایکاپ در نشست مدیران ایران خودرو و پژو سیتروئن 


همچنین در حاشیه این مراسم از لوگوی شرکت ایکاپ رونمایی شد. لوگوی این شرکت  از میان طرح های متعدد انتخاب شده و به تایید مدیران ایرانی و فرانسوس ایکاپ رسیده است.این لوگو امکان خوانش فارسی و انگلیسی را دارد و در طراحی آن از رنگ های گروه صنعتی ایران خودرو و پژو سیتروئن استفاده شده است

ارسال نظرات
موضوعات روز