شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۸
ارزیابی "آقای ماشین باز" از فروش سوزوکی گرند ویتارای فیس لیفت
اگرچه سوزوکی گرند ویتارا از رقبایش از نظر تکنولوژی عقب تر بوده و از نظر آپشن نیز در سطح انها نیست اما قیمت خوب به همراه استهلاک کم می تواند از این خودرو رقیبی خطرناک برای رقبایش بسازد.
کد خبر: ۸۸۰۶

تیتر20 – آقای ماشین باز - فروش سوزوکی گرند ویتارای فیس لیفت در حالی از سوی ایران خودرو آغاز شد که می توان این خودرو را هم به صورت نقدی هم به صورت اقساطی خریداری کرد.
اما نکته ای که در مورد ویتارا وجود دارد این است که این خودرو در اوایل حضور خود در بازار موفق بود اما بعد از گذشت زمان نتوانست در مقابل کره ای ها دوام آورد و با کم اقبالی مواجه شد .
بعد مدتی حالا دوباره این خودرو با چهره ای جدید راهی بازار می شود چهره ای که اگرچه خیلی مدرن نیست اما چهره ای قابل قبول بوده و البته آپشن های آن نیز بیشتر شده است .
همه این ها در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد می تواند این خودرو را بار دیگر در بازار ایران احیا کند .
ایران خودرو برای ویتارا قیمتی در حدود 135میلیون تومان در نظر گرفته است که از همه رقبایش در ایران ارزان تر خواهد بود از این رو می توان به آینده آن امیدوار بود.
اگرچه سوزوکی از رقبایش از نظر تکنولوژی عقب تر بوده و از نظر اپشن نیز در سطح انها نیست اما قیمت خوب به همراه استهلاک کم می تواند از این خودرو رقیبی خطرناک برای رقبایش بسازد.سوزوکی از نظر فنی تغییر خاصی نداشته و تنها در فرم چراغ ها و جلو پنجره تغیراتی را شاهد هستیم همچنین درون کابین نیز تعدادی امکانات رفاهی به آن اضافه شده است.این خودرو از موتور2.4لیتری 160اسب بخاری بهره می بردو گیربکس اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت در این خودرو را به عهده دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز