جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
بدون شک، اجرای برنامه های کیفی ایساکو که چندصباحی است شروع شده نقش زیادی در تصمیم نهایی ایکاپ برای سپردن مسئولیت خدمات پس از فروش به ایساکو را خواهد داشت.
کد خبر: ۸۸۴۹

تیتر20 - مدیرعامل پژوسیتروئن در سفر اخیر خود به ایران، بازدیدی نیز از نمایندگی های ایساکو داشت تا ظرفیت و قابلیت آنها را برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات جدید این شرکت در بازار کشور، بسنجد.
حالا این پرسش مطرح است که آیا ایساکو می تواند در عرصه خدمات رسانی به خودروهای جدید پژو در ایران، موفق باشد؟
برای پاسخ به این پرسش، باید از دو جنبه کمی و کیفی به ماجرا نگاه کنیم. از بعد کمی، ایساکو دارای شبکه گسترده ای در سراسر کشور است و بنابراین مشتریان خودروهای جدید پژو می توانند در هر نقطه از کشور، بابت دریافت خدمات پس از فروش، به این نمایندگی ها مراجعه کنند.
این گستردگی شبکه خدمات، تا حدی کار پژو و ایران خودرو و شرکت مشترک شان یعنی "ایکاپ" را برای ارائه خدمات به مشتریان محصولات جدید، راحت می کند، به نحوی که شاید نیاز چندان بالایی به تاسیس دفاتر جدید در سطح کشور (حداقل در کوتاه مدت) نباشد.
این در حالی است که از بعد کیفی، ماجرا فرق کرده و ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش به محصولات ایکاپ، چاره ای جز ارتقای سطح کیفیت نمایندگی های خود ندارد. 
خودروهای جدید از سطح تکنولوژی بالاتری برخوردار بوده و بنابراین تعمیراتی تخصصی تر را می طلبند.
با این حساب، آموزش نیروی انسانی متخصص و آشنا کردن آنها با سیستم و تکنولوژی خودروهای جدید، یکی از اولویت های کاری ایساکو برای پذیرایی مناسب از محصولات ایکاپ، به شمار می رود.
هرچه هست، فعلا باید منتظر ماند و دید ایکاپ از همین ظرفیت ایساکو برای خدمات رسانی به محصولات خود در ایران استفاده می کند، یا شبکه خدمات پس از فروشی مستقل را ایجاد خواهد کرد. بدون شک، اجرای برنامه های کیفی ایساکوکه چند وقتی است شروع شده نقش زیادی در تصمیم نهایی ایکاپ خواهد داشت.
    

ارسال نظرات
موضوعات روز