شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۸
گر قرار باشد کوئید همزمان با پژو 405 و سمند و 206 عرضه شود، بعید به نظر می رسد این خودرو در درازمدت بتواند جای پیکان را برای آبی های جاده مخصوص پر کند، زیرا از نظر حجم موتور و قدرت،قابل رقابت با امثال 405 نیست.
کد خبر: ۸۸۶۳

تیتر20 - مسوولان رنو در شرایطی از احتمال تولید کوئید در ایران خودرو صحبت به میان آورده اند که برخی معتقدند این محصول می تواند جای خالی پیکان را برای آبی های جاده مخصوص پر کند.
کوئید یکی از محصولات ارزان قیمت رنو در بازارهای جهانی به شمار می رود که هم اکنون با حداقل امکانات و کیفیت این خودروساز فرانسوی، در هند عرضه می شود.
این خودرو البته مدل ایمن تر و مجهزتری نیز دارد که در برزیل عرضه شده و ظاهرا قرار است راهی ایران بشود. بنا به گفته مسوولان رنو، قیمت در نظر گرفته شده برای کوئید در بازار ایران، حدود 31 میلیون تومان است، بنابراین این خودرو هم ردیف محصولاتی مانند سمند و پژو 405 و تا حدی پژو 206 تیپ 2 قرار خواهد گرفت.
اگرچه برخی بر این باورند که کوئید می تواند پیکانی دیگر برای ایران خودرو باشد، با این حال قیمت در نظر گرفته شده برای آن، این نظریه را در هاله ای از تردید فرو می برد.
اگر قرار باشد کوئید همزمان با پژو 405 و سمند و 206 عرضه شود، بعید به نظر می رسد این خودرو در درازمدت بتواند جای پیکان را برای آبی های جاده مخصوص پر کند، زیرا از نظر حجم موتور و قدرت،قابل رقابت با امثال 405 نیست.
به عبارت بهتر، شاید کوئید برای خودرو اولی ها جذاب باشد، با این حال بعید است بتواند به این راحتی ها نظر مثبت مشتریان خودروهایی مانند 405 و سمند و 206 را به خود جلب کند.بدون تردید اگر کوئید با قیمت پایین تری (مثلا زیر 25 میلیون تومان) روانه بازار می شد، آنگاه می توانست خاطره پیکان را برای ایران خودرویی ها زنده کرده و به رقیبی سرسخت برای پراید تبدیل شود.
این در حالی است که قیمت 31 میلیون تومانی کوئید، کار این خودرو را برای زنده کردن نام پیکان بسیار سخت و حتی محال کرده است.

ارسال نظرات
موضوعات روز