جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۷
به نظر می رسد این روزها برند مواد غذایی گلها، عملکرد خود را بر چند اصل کلی بنا نهاده است که «آشپزی آسان»، «سهولت تهیه» و «سلامت و تنوع» از آن جمله هستند. این برند در نظر دارد با ترویج سبک زندگی ویژه خود که موارد بالا بخشی از آن است، در عین حال توجه کودکان را نیز به خود جلب نماید، به این دلیل علاوه بر طعم خوش، رنگارنگی و تنوع را می توان از شاخص های اصلی این برند در تمام فعالیت های فعلی اش دانست.
کد خبر: ۸۸۶۷

تیتر20 - این بار که چند تا از دوستان به منزل شما آمدند می توانید آن ها را با یک حرکت و ترفند غیر مترقبه، شگفت زده کنید.
اصل بر این است که بیشتر مردان و حتی تعدادی از خانم ها درست کردن کیک و این جور چیزها را بلد نیستند، مخصوصا که این کیک قرار باشد یک کیک موزی خوش طعم و خوش رنگ باشد.
اما این روزها قفسه های فروشگاهی مملو از محصولاتی است که هر کاری را آسان و هر امری را قابل انجام می نمایند.
از جمله این محصولات «پودر کیک موزی» برند گلهاست که می تواند حداقل در اولین تجربه پذیرایی شما از دوستانتان، موجبات شگفتی آن ها را فراهم نماید.
فقط کافی است طبق دستور العمل روی جعبه عمل کنید و با کمترین زحمت ممکن و در سریع ترین زمان ممکن، یک کیک خوش طعم و خوش رنگ آماده کرده و روی میز عصرانه بیاورید.
این بسته ها حاوی مواد اولیه بلژیکی هستند که پودر کیک موزی گلها را تشکیل می دهند و به همین دلیل همگان، حتی کسانی که برای اولین بار دست به کار تهیه کیک می شوند، باید اطمینان داشته باشند که نتیجه کار عالی خواهد بود. لازم نیست ذره ای از اعتماد به نفس شما کاسته شود! 
به نظر می رسد این روزها برند مواد غذایی گلها، عملکرد خود را بر چند اصل کلی بنا نهاده است که «آشپزی آسان»، «سهولت تهیه» و «سلامت و تنوع» از آن جمله هستند. این برند در نظر دارد با ترویج سبک زندگی ویژه خود که موارد بالا بخشی از آن  است، در عین حال توجه کودکان را نیز به خود جلب نماید، به این دلیل علاوه بر طعم خوش، رنگارنگی و تنوع را می توان از شاخص های اصلی این برند در تمام فعالیت های فعلی اش دانست. 
بدیهی است که تمامی برند ها در کنار این موارد، بر کیفیت و مرغوبیت مواد اولیه و محصولات تولیدی خود تاکید می ورزندکه در نهایت قضاوت در این باره به عهده مصرف کننده است. 

ارسال نظرات
موضوعات روز