سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۹
کسانی که دوست دارند سواری ماشین های 2017 را قبل از دیگران تجربه کنند از همین الان می توانند اتومبیل مورد علاقه خود را از میان برند هایی چون، توسان، سانتافه، اکسنت، سورنتو، اپتیما (نیو فیس)، سراتو، راوفور و کرولا، سفارش دهند. آن هم با پرداخت نیمی از قیمت تمام شده اتومبیل خود.
کد خبر: ۸۸۷۸

تیتر20 - این که هنوز سه ماه تا اتمام سال 2016 میلادی و آغاز سال جدید مانده، باعث نمی شود که علاقه مندان به ماشین های مدل بالا، نتوانند حداقل اتومبیل سال 2017 خود را سفارش دهند.
این مساله ممکن بود در سال های گذشته دست یافتنی نباشد اما این روزها به یمن شرکت های متعددی که در زمینه واردات و فروش با تسهیلات اتومبیل های خارجی فعالیت می کنند، تقریبا هر غیر ممکنی برای مصرف کنندگان و عاشقان اتومبیل ممکن شده است.
به همین دلیل کسانی که دوست دارند سواری ماشین های 2017 را قبل از دیگران تجربه کنند از همین الان می توانند اتومبیل مورد علاقه خود را از میان برند هایی چون، توسان، سانتافه، اکسنت، سورنتو، اپتیما (نیو فیس)، سراتو، راوفور و کرولا، سفارش دهند. آن هم با پرداخت نیمی از قیمت تمام شده اتومبیل خود.
این سرویس به تازگی توسط شرکت مفتاح رهنورد ارائه شده است و این شرکت در راستای رقابت و مشتری مداری دست به کار این کمپین فروش زده است. 
گفتنی است که مفتاح رهنورد شرکتی است که از ابتدای همین سال به جمع رقبای بازار واردات اتومبیل های خارجی پیوست و هم اکنون در میان محصولاتش اتومبیل هایی از برند های بسیار معتبر مانند بنز، بی ام و ، لکسوس، تویوتا، و... به چشم می خورد.
به نظر می رسد این روزها  فعالیت شرکت های رسمی و قانونی در بازار واردات اتومبیل های خارجی از این نظر حائز اهمیت است که اخیرا مساله ورود اتومبیل های قاچاق بالا گرفته و حتی روند امحای 13 اتومبیل لوکس قاچاق در هفته های اخیر بسیار خبر ساز شد. این نکته ای است که میثم رضایی مدیرعامل شرکت مفتاح رهنورد نیز در گفت وگوی خود با شبکه اول صدا و سیما روی آن تاکید ورزید. 
از سوی دیگر به گفته رییس انجمن کارفرمایی وارد کنندگان خودرو؛ هستند کسانی که با ایجاد تغییراتی در ظاهر اتومبیل های کارکرده مانند تعویض چرخ، تغییر صندلی و... این اتومبیل ها را به عنوان ماشین های صفر وارد بازار کرده و به برخی از خریداران بی اطلاع داخلی می فروشند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز