پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۹
در کافی میکس های بسته بندی شده شرکتی، میزان شکر از قهوه بیشتر است که باعث آسیب رساندن به سلامتی است. اما کافی میکس استویا به دلیل دارا بودن قهوه خالص، شیرین کننده صددرصد گیاهی استویا وکافئین موجود در آن عاری از خواص محصولات دیگر است.
کد خبر: ۸۸۸۸

تیتر20 - در پی استقبال مصرف کنندگان ایرانی که مدتی است با گیاه استویا آشنا شده اند، به تدریج محصولات خوراکی متعددی با ترکیبی از این گیاه حیرت انگیز که دانشمندان و پژوهشگران آن را معجون سلامتی می نامند، تولید و به بازار عرضه می شود. 
یکی از این محصولات تازه مرسوم شده، کافی میکسی است که با ترکیبی از قهوه، شیرو  گیاه استویا  تولید و به بازار ارائه شده است. کافی میکس یکی از انواع قهوه فوری است که معمولا در ترکیب آن از شکر هم استفاده می شود.
 اما به دلیل این که گیاه استویا به خودی خود یک شیرین کننده طبیعی بسیار قوی محسوب می شود در تولید این محصول دیگر نیاز به شیرین کننده مصنوعی نیست و به این دلیل افراد دیابتی و کسانی که برای  پیش گیری از ابتلا به دیابت از مصرف شکر خودداری می کنند به راحتی می توانند از این محصول استفاده کرده و لذت خوردن یک کافی میکس خوشمزه که نه تنها ضرری نداردبلکه بسیار برای سلامتی هم خوب است، تجربه کنند. 
البته باید گفت که طعم کافی میکس های مختلف با هم در مقدار ترکیب قهوه، شیر گیاهی و شکرمتفاوت است ولیکن محصولات استویا تفاوت بیشتر و خواص بهتری از محصول  را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده  که جایگزین مناسبی برای شکر است و با خواص بسیاری که دارد در مصرف آن به احتمال زیاد محدودیتی وجود نخواهد داشت.
لازم به ذکر است در کافی میکس های بسته بندی شده شرکتی، میزان شکر از قهوه بیشتر است که باعث آسیب رساندن به سلامتی است. اما کافی میکس استویا  به دلیل دارا بودن قهوه خالص، شیرین کننده  صددرصد گیاهی استویا  وکافئین موجود در آن عاری از خواص محصولات دیگر است. گفتنی است این محصولات ذیل برندی به نامه «استویانوا» به بازار عرضه شده و محصولی از شرکت صنایع غذایی پادمیراست که با نام تجاری استویانو شناخته شده است.

استویا (stevia) یک گیاه بومی آمریکای جنوبی است که امروزه در کشورهای مختلف اروپایی کشت و مصرف می‌شود. 
خوشبختانه کشت این گیاه چند سالی است که در مزارع شمال ایران نیز شروع شده است. 
استویا یک گیاه با قدرت شیرین کنندگی بسیار بالا می‌باشد که می‌تواند جایگزین مناسبی برای قندهای تصفیه شده باشد. این گیاه همیار لاغری است، فشار خون را کاهش می‌دهد، با دیابت و قند خون بالا مقابله می‌کند. 
ارسال نظرات
موضوعات روز