جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۴
شرکت های خدمات پس از فروش رسمی خودروسازان از جمله ایساکو، از شبکه ای گسترده در کل کشور برخوردارند و این موضوع به نوبه خود تضمینی برای ارائه خدمات به مشتریان است.
کد خبر: ۸۸۸۹

تیتر20 - این روزها امدادهای متفرقه به معضلی جدی برای ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران تبدیل شده اند. 
اگرچه نمی توان همه متفرقه ها را با یک چوب زد، با این حال در کل شرکت های متفرقه امدادی، عملکرد چندان رضایت بخشی را از خود به جا نگذاشته اند.
یکی از مواردی که ناراحتی مسوولان ایساکو را در پی داشته، سوءاستفاده از نام این شرکت از سوی متفرقه ها است، چه آنکه گاهی موجب خدشه دار شدن اعتبار این شرکت شده است. امدادهای متفرقه (البته شاید نه همه شان) جدای از اینکه اعتمادی به ارائه خدمات پس از فروش مناسب و سر وقت، از سوی آنها نیست، گاهی حتی به کلاهبرداری از مشتریان منجر می شود.
بی اعتمادی به متفرقه ها از آن جهت است که برخی مشتریان عنوان می کنند این شرکت ها خدمات مناسبی را در زمان نیاز، ارائه نکرده و دست آنها (مشتریان) را به اصطلاح در حنا گذاشته اند.
جدای از این موضوع اما امدادهای متفرقه کشور معمولا از تجهیزات نرم افزاری و سخت افزاری مناسبی نیزبرخوردار نبوده و بنابراین گاهی امکان ارائه خدمات لازم به مشتریان در راه مانده را ندارند. 
این در شرایطی است که شرکت های خدمات پس از فروش رسمی خودروسازان از جمله ایساکو، از شبکه ای گسترده در کل کشور برخوردارند و این موضوع به نوبه خود تضمینی برای ارائه خدمات به مشتریان است.
البته قطعا کم و کاستی های کمی و کیفی در عملکرد ایساکو و امثال این شرکت وجود دارد که چند صباحی است با یک برنامه ریزی مشخص از سوی مدیریت نسبت به رفع آنها اقدام شده است.
بر این اساس و به مرور با رفع موانع ورشد کیفی خدمات شرکت های بزرگ مثل ایساکو و از سویی با نظارت دقیق سازمان های تصمیم گیر در اعطای مجوز ها و برخورد با امدادهای بی کیفیت خود به خود حجم استقبال از نمایندگی های رسمی افزایش و به تبع آن، میزان مراجعه به متفرقه ها نزولی خواهد شد.   

ارسال نظرات
موضوعات روز