پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱
تست خودرو جدید ام جی توسط آقای ماشین باز
در هنگام ورود به کابین با طراحی جدید و زیبایی مواجه می شوید که همه کلید ها به خوبی در دسترس راننده قرار دارند صندلی راحت بوده و به صورت برقی تنظیم می شود .فضای کابین نیز مناسب بوده و همه سرنشینان و به خصوص سرنشینان عقب فضای کافی را در جلو پا و بالای سر خود دارند.
کد خبر: ۸۸۹۷

تیتر20 - خودرو ام جی جی تی یک سدان کوچک با چهره ای جذاب است این خودرو به خصوص در قسمت عقب طراحی خاص و منحصر به فردی دارد.
در نمای جلو نیز طراحی خاص ام جی را شاهد هستیم که در همه مدل ها می توان آن را مشاهده کرد.

MG از آن دسته برندهایی است که به رغم واگذاری سهام خود به چینی ها دست از اصالت خود بر نداشته و همچنان بیشتر شبیه به خودروهای انگلیسی است و البته امضای طراحان MGبر پیشانی همه محصولات این خودرو زده شده است از این رو می توان این خودرو ها را در هر مدلی شناسایی کرد که محصولاتی از ام جی هستند.

تازه وارد بازار ایران اما GTنام دارد خودرویی که از یک موتور 1.5لیتری توربوشارژکه قادر است 127اسب بخار قدرت تولید و 210نیوتن متر گشتاور بهره می برد.
استفاده از توربو شارژ سبب شده تا شتاب گیری در دورهای بالای 2700سریع انجام گیرد و حجم کم موتور به هیچ عنوان در این خودرو برای آن نقطعه ضعف نباشد.

پیست آزادی مکان مناسبی برای به چالش کشیدن این خودروی جدید بود چراکه مسیر مستقیم و البته پیچ های پر پیچ و خم به خوبی می توانست تمامی سیستم های تعلیق و مجموعه موتور و انتقال قدرت را به چالش بکشد.
در هنگام ورود به کابین با طراحی جدید و زیبایی مواجه می شوید که همه کلید ها به خوبی در دسترس راننده قرار دارند صندلی راحت بوده و به صورت برقی تنظیم می شود .فضای کابین نیز مناسب بوده و همه سرنشینان و به خصوص سرنشینان عقب فضای کافی را در جلو پا و بالای سر خود دارند.

گیربکس را در حالت Dقرار داده و شروع به حرکت می کنیم شتاب گیری خیلی سریع انجام گرفته و بسیار راضی کننده است به پیچ اول می رسیم با فشردن پدال ترمز قدرت ترمزهای دیسکی GTبیشتر خود را نشان داده و خودرو آرام تر می شود عبور از پیچ با سرعتی مناسب انجام می گیرد که نشان از هندلینگ بالای این خودرو دارد برای بیشتر به چالش کشیدن مجموعه تعلیق با سرعت بیشتر از پیچ ها عبور کردیم که خودرو تمام تلاش خود را می کرد تا از مسیر خارج نشود اما حسی مبنی بر واژگونی به راننده و سرنشینان منتقل نمی شود.
عملکرد گیربکس در معکوس ها کمی کند بود و بعد از اندکی تاخیر تعویض دنده انجام می شد این در حالی بود که در هنگام اضافه شدن دنده ها این تاخیر به حداقل می رسد و تنها در هنگام دنده معکوس تعویض دنده دیر انجام می گیرد که در این حالت می توان از شیفترهای پشت فرمان که برای این خودرو در نظر گرفته شده است بهره برد و تعویض دنده را سریعتر انجام داد. 

سیستم تهویه نیز به خوبی عمل می کرد و نقصی در آن دیده نشد با توجه به اینکه چند ساعتی این خودرو مورد تست قرار گرفته بود اما عملکرد قابل قبولی از خود نشان داد چراکه با توجه به داغ شدن و لنت ها و گرم شدن بیش از حد لاستیک ها بازهم عملکرد مجموعه تعلیق و موتور قابل قبول بود.
این در حالیست که حتی برای حرکات نمایشی نیز گیربکس کارش را به خوبی انجام داد و مشکل خاصی برای این خودرو به وجود نیامد.به طورکلی می توان این خودرو را یک انتخاب خوب در این کلاس دانست هر چند که اگر با قیمتی کمتر به بازار عرضه می شد می توانست رقیبی جدی برای خودروهای کره ای باشد به خصوص اینکه از امکانات خوبی بهره می برد.

گزارش:عماد الدین جعفری(آقای ماشین باز)
عکس:جواد اسدی

ارسال نظرات
موضوعات روز
پرسش