شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۹
یکی از جنبه های جدی تحرکات فرانسوی ها در ایران حضور برند های مختلف در زمینه تولید لوازم خانگی، محصولات سرمایشی و گرمایشی، دستگاه های تهویه مطبوع و نظایر آن است. حضور برند وست پوینت فرانسوی (Westpoint) در قالب شرکت ایرانی شاب سرويس که نمایندگی انحصاری این شرکت فرانسوی را دارد، از جمله این تحولات بود.
کد خبر: ۸۹۲۹

تیتر20 - این روزها آن قدر درباره ورود برخی از غول های صنعت فرانسه مانند اتومبیل سازی رنو سیتروئن و پژو و امثال آن به ایران حرف حدیث شنیده ایم که دیگر تحولات مهم صنعت فرانسه در ایران که به نوبه خود اهمیت فراوانی دارند، در سکوت خبری قرار گرفته است.
یکی از جنبه های جدی تحرکات فرانسوی ها در ایران حضور برند های مختلف در زمینه تولید لوازم خانگی، محصولات سرمایشی و گرمایشی، دستگاه های تهویه مطبوع و نظایر آن است. 
حضور برند وست پوینت فرانسوی (Westpoint) در قالب شرکت ایرانی شاب سرويس که نمایندگی انحصاری این شرکت فرانسوی را دارد، از جمله این تحولات بود. 

البته شاب سرویس را قبلا هم می شناختیم که به عنوان يكي از معتبرترين شركت هاي تجاري است كه طي ساليان متمادي در زمينه واردات لوازم خانگي فعاليت داشته و پيوسته با ارائه معروف ترين مارك هاي اروپایي در بازار ایران حاضر بوده است.
اما ماجرای توسعه فروش و خدمات پس از فروش وست پوینت در سایه پسابرجام از این جهت قابل تامل است که تا چندی پیش، تولید و ارائه کولرهای گازی و دستگاه های سرمایشی و گرمایشی و تهویه مطبوع، در انحصار شرکت های کره ای بوده است و حالا فرانسوی های آمده اند که به تدریج سهم خود را از این بازار بستانند. 
شاب سرویس به طور سنتی با مارك هاي ويرپول، اگنس و برانت در ایران فعال بوه و فیلد محصولات ارائه شده از سوی این شرکت بیشتر انواع يخچال خانگي، انواع لباسشويي، انواع ظرفشويي، انواع مایكروفر و كولر گازي و... را شامل می شده است. 
کولر گازی پرتابل وست پوینت فرانسه که قرار است از این پس حرفی برای گفتن در این حوزه داشته باشد، در کنار اسپلیت های ایستاده و دیواری وست پوینت به خاطر حضور برند های معتبر بین المللی در بازار ایران پررقابت ایران بسیار قابل توجه است. 
شاب سرویس نماینده انحصاری وست پوینت فرانسه را در زمینه داکت، چیلر، مینی چیلر، فن کوئل و انواع تهویه مطبوع صنعتی، مولتی اسپیلت، پکیج پشت بامی و دیگر خانگی و دیگر لوازم خانگی را دارد. 


ارسال نظرات
موضوعات روز