جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۰
نحوه ارائه این خدمات بیمه ای متناسب با میزان سپرده گذاری و حتی مبلغ موجودی سپرده گذار در روز قبل از حادثه متفاوت است و به این ترتیب این بیمه کاملا با وضعیت حساب سپرده افراد در پیوند است.
کد خبر: ۸۹۷۵

تیتر20 - بانک پاسارگاد، براساس برنامه ای که برای حمایت از سپرده گذاران خود تدارک دیده در نظر دارد با هزینه خود و با همکاری بیمه پاسارگاد پوشش های بیمه ای جامعی را برای سپرده گذاران خود ارائه نماید.
این کمپین حمایتی که در گویا در راستای مشتری مداری و تشویق سرمایه گذاران برای همکاری با این بانک صورت می گیرد، پوشش های بیمه ای متعددی را متناسب با مبلغ سپرده گذاری افراد برای آن ها ارائه می نماید. 
نحوه ارائه این خدمات بیمه ای متناسب با میزان سپرده گذاری و حتی مبلغ موجودی سپرده گذار در روز قبل از حادثه متفاوت است و به این ترتیب این بیمه کاملا با وضعیت حساب سپرده افراد در پیوند است. 
این بیمه ها مانند اغلب خدمات شرکت های بیمه شامل طیف وسیعی از خدمات بیمه ای است که به سپرده گذاران حقیقی ارائه می شود از جمله بیمه آتش سوزی منازل مسکونی تا یک سوم مبلغ سپرده و پردخت خسارت تا مبلغ 500 میلیون ریال را شامل می شود. 
بیمه هزینه های بیمارستانی ناشی از حادثه به میزان 10 درصد مبلغ سپرده و پرداخت خسارت تا 150 میلیون ریال و بیمه حادثه در طول شبانه روز در کلیه نقاط جهان به میزان مجموع مبالغ سپرده و خسارت تا سقف یک میلیارد و 500  میلیون ریال برای فوت ناشی از حادثه از دیگر خدمات ارائه شده توسط این بانک به سپرده گذاران است. 
البته این بانک طیف دیگری از خدمات را نیز برای سپرده گذاران حقیقی دارای سپرده بلند مدت یک ساله و بیشتر ارائه کرده که شرح آن را در سایت بیمه پاسارگاد می توان مطالعه کرد. 
جبران هزینه های بستری برای طیف گسترده ای از اعمال جراحی سخت و انواع پیوند ها بخشی از خدمات پیشنهادی به سپرده گذاران بلند مدت است.
در این ارتباط بیمه پاسارگاد اعلام کرده است که به منظور آگاهی سپرده گذاران از پوشش  های بیمه ای خود، با توجه به مبلغ سپرده آنان، کارتی تحت عنوان «گواهی بیمه» توسط شعبه  بانک صـادر کننده سپرده تکمیل و در اختیار سپرده گذار قرار می گیرد تا براساس آن روند های تعیین و پرداخت خسارت طی شود. 

ارسال نظرات
موضوعات روز