جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۳
اغلب دمنوش‌های گیاهی به خاطر خواصی که دارند، تلخ یا بدمزه و در بهترین حالت بی مزه هستند و اغلب مردم به خاطر خاصیت‌های مفیدی که این نوشیدنی‌ها دارند به فکر طعم آن نیستند.
کد خبر: ۹۰۵۶

تیتر20 - این روزها دمنوش‌ها حرف تازه‌ای در بازار نوشیدنی‌های مفید و حتی نوشیدنی‌هایی با خواص لاغری دارند. مساله به اندازه ای رواج یافته است که حتی در برخی از کافی شاپ‌ها و رستوران‌هایی که نوشیدنی هم ارائه می‌کنند، به تدریج منوها دارند جایی برای دمنوش‌ها و انواع نوشیدنی‌ها سلامت باز می‌کنند که از قضا این بخش از منوها خیلی هم ارزان نیستند. 
شرکت گلها، هم به تبع نیاز بازار و علاقه‌ای که به تازگی مردم ایران و حتی مردم جهان نسبت به نوشیدن دمنوش‌های سلامتی پیدا کرده اند، محصولاتی ارائه کرده است که مواد اولیه یک دمنوش فوق‌العاده را در اختیار شما قرار می دهند. 
این نوشیدنی، علاوه بر همان خواص و بلکه بیشتر، خصوصیت منحصر به فرد دیگر هم دارد به این قرار:
اغلب دمنوش‌های گیاهی به خاطر خواصی که دارند، تلخ یا بدمزه و در بهترین حالت بی مزه هستند و اغلب مردم به خاطر خاصیت‌های مفیدی که این نوشیدنی‌ها دارند به فکر طعم آن نیستند. گاهی اوقات هم تهیه این دمنوش‌ها زمان زیادی می‌برد چون برخی از گیاهان خیلی به سختی دم می‌کشند و قوام می‌آیند. 
اما تهیه یک دمنوش عالی از محصولات برند مواد غذایی «گلها» اولا خیلی ساده است و وقت زیادی نمی‌برد، علاوه بر آن عطر و طعم خاصی هم دارد. کافی است چای سبز را دم کنید و بریده‌های نازک پرتقال، یک قاشق چای خوری از پودر زنجبیل گلها و دو چوب دارچین گلها را به آن اضافه کنید و فقط نیم ساعت صبر کنید. یک دمنوش عالی در برابر شماست. حتی می‌توانید چند پر نعنا هم به معجونی که درست کرده‌اید اضافه کنید. ضرر که ندارد هیچ؛ خیلی هم منفعت دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز