پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۶
هافبک میانی فصل پیش تیم فوتبال پرسپولیس که در تیم پدیده حضور دارد می گوید حتی اگر در مشهد هم باشد می تواند دست برانکو را بخواند.
کد خبر: ۹۰۷۸
تیتر20 - هافبک دونده و پرنفس قائم‌شهری نه‌چندان سابق پرسپولیس و امروزی پدیدۀ مشهد،متعهد به تیم فعلی خود و پیگیر اخبار و احوال تیم سابقش است.گفت‌وگویی داشتیم با مهرداد کفشگری که مثل همیشه بی‌تکلف حرف‌های دلش را می‌زد.
 
- اوضاع در مشهد و پدیده چگونه است؟
خدا را شکر،همه چیز به خوبی و در آرامش سپری می شود.
 
- به نظر نسبت به دیگر نمایندۀ مشهد در لیگ برتر شرایط بهتری دارید؟
خدا را شکر هنوز وضعیت ما به جاهای باریک کشیده نشده است.پرداختی های تیم ما به نسبت خوب بوده و دست مسئولان تیم درد نکند.
 
- یعنی به ماندگاری پدیده در لیگ برتر امیدوار باشیم؟
ما کمی در نتیجه گیری موفق نبوده ایم.این هم برمی گردد به یک سری مشکلات خیلی ریزی که داریم.وگرنه تیم خوبی داریم و مشکل فنی نداریم.
 
- بالاخره چه جایگاهی برای پدیده متصور هستی؟
ما تنها به ماندن در لیگ برتر فکر نمی کنیم.بلکه قصد داریم در ردیف تیم های نیمۀ بالای جدول قرار بگیریم.یک سری مشکلات ساده روی شرایط تیم ما تأثیرگذار بوده که با برطرف شدن آنها به اهداف مان خواهیم رسید.
 
- از لحاظ فردی تا این‌جای فصل چگونه بوده ای؟
خودم خدا را شکر از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستم.به لطف اعتماد کادرفنی جایی هستم که بازی می کنم.تمام تلاشم این است که به شرایط خوب گذشته برگزدم.در اکثر بازی ها مورد اعتماد کادرفنی بودم و بازی کرده ام.امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد تا بتوانم به اهداف مدنظرم برسم.
 
- از این اهداف می توان بازگشت به پرسپولیس را نیز نام برد؟
خب بالاخره هر بازیکنی برای خودش یک سری اهدافی را در نظر می گیرد.برای من در این اهداف بازگشت به پرسپولیس نیز قرار دارد.اما در حال حاضر تعهد قلبی و اخلاقی به پدیده دارم.شاید برای سال های آینده چنین هدفی را به طور جدی دنبال کنم.اما در حال حاضر تنها به پدیده و کمک به تیمی که به من اطمینان کرده تمرکز دارم.
 
- و روزی که برابر پرسپولیس به میدان بروی،چه خواهی کرد؟
خب دو،سه هفته دیگر در مشهد میزبان پرسپولیس خواهیم بود.نمی توانم انکار کنم که روز سختی برایم خواهد بود.من 3 سال خوب را در پرسپولیس داشتم.اگر به صلاح دید کادرفنی در ترکیب قرار بگیرم،ضمن انجام تعهداتم نسبت به پدیده،همراه تمام ارکان باشگاه تلاش خواهیم کرد تا میزبان خوبی برای پرسپولیس باشیم.
 
- زمانی که صحبت حضورت در صبا شد،گفتی برابر پرسپولیس بازی نمی کنی.حالا چطور؟
آن جا هم به این شکل نگفتم که برابر پرسپولیس بازی نمی کنم.چون از اخلاق حرفه ای به دور است چنین فکری کردن.فوتبالیست یک روز در تیمی هست و روز دیگر نیست.پرسپولیس هم در طول تاریخ پرافتخار خود بازیکنان بزرگ بسیاری را داشته که پس از جدایی ناخواسته از تیم محبوب شان،ناچار به بازی مقابل پرسپولیس شده اند.من که برابر این بزرگان از همه کوچک تر هم هستم.
 
- از احوال پرسپولیس خبر داری؟
مگر می شود از پرسپولیس بی خبر باشم؟خوشبختانه تیم پرسپولیس شرایط بسیار خوبی دارد.با بچه ها دوست هستم.همه هم‌تیمی های سابقم هستند.تهران که باشم همدیگر را می بینیم.با هم در تماس هستیم.حتی از راه دور می توانم بگویم روز به روز در تمرینات،برانکو چه آیتم هایی را در نظر می گیرد.از نتایج پرسپولیس هم می توان به سادگی گفت که این تیم در چه شرایط خوبی قرار دارد.
 
- به نظرت لیگ شانزدهم به شرایطی رسیده که بتوان روی مدعیان قهرمانی صحبت کرد؟
خب سه،چهار تیم هستند که در قوارۀ مدعی ظاهر شده اند.اما به لحاظ شخصیتی و کیفیت فنی،پرسپولیس از همۀ مدعیان لایق تر به کسب عنوان قهرمانی است.جام نیوز /قدس آنلاین
برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز