پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
مهدی صفایی، موسس و مدیر تنها شرکت رسمی تشریفات و مراقبت کشور است که سال هاست با جلب همکاری تعدادی از حرفه ‌ای ‌ترین ورزشکاران رزمی و آموزش آن ‌ها در راستای تامین امنیت و شغل بادیگاری، یک شرکت استاندارد را در حد و اندازه های جهانی در ایران راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۹۰۹۲

تیتر20 - اگر به تازگی به سایت wbasa.com مراجعه کرده باشید، در قسمت «درباره ما» که معرفی کننده تیم اصلی و مدیریتی این سازمان جهانی است، اسم یک ایرانی با روزمه ‌ای بلند ‌بالا که در ذیل تصویر او قرار دارد، خودنمایی می کند. 
انجمن جهانی بادیگارد و امنیت یا (WORLD BODYGUARD AND SECURITY ASSOCIATION) که به اختصار Wbasa   نامیده می شود، درحالی مهدی صفایی را به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره انتخاب و معرفی کرده که به نظر می رسد شرکت ها و سازمان های عریض و طویلی در دنیا هستند که این رشته را به شکل بسیار تخصصی و در استاندارد‌های بالایی دنبال می کنند و حتی وظیفه آموزش سایر نهادها و تیم های امنیتی را در کشورهای مختلف بر عهده دارند. 

مهدی صفایی، موسس و مدیر تنها شرکت رسمی تشریفات و مراقبت کشور است که سال هاست با جلب همکاری تعدادی از حرفه ‌ای ‌ترین ورزشکاران رزمی و آموزش آن ‌ها در راستای تامین امنیت و شغل بادیگاری، یک شرکت استاندارد را در حد و اندازه های جهانی در ایران راه اندازی کرده است. 
در حال حاضر تیم منتخب انجمن جهانی بادیگارد و حفاظت شامل: Dr. Eric Van De WAL ، مهدی صفایی و ، MARCEL NEUMANN و Ljuba Pantovic است که همگی از حرفه ‌ای ‌ترین ‌های شغل امنیت و بادیگاردی در دنیا هستند. 
انجمن جهانی بادیگارد و حفاظت، WBASA   بالاترین و بهترین چارچوب آموزشی در زمینه بادیگارد و حفاظت را دارد و در واقع به عنوان مرجعی برای تعیین استانداردهای آموزشی و عملکرد سایر تیم های حفاظتی در سراسر دنیا به شمار می رود. 
در سایت این انجمن در ذیل نام مهدی صفایی روزمه قابل ملاحظه ای از فعالیت های وی در زمینه موفقیت هایش در قهرمانی حوزه قهرمانی و آموزش کیک باگسینگ، عضویت در سازمان ها و انجمن های مختلف، ارائه آموزش های حفاظتی به سایر تیم ها د رکشورهای مختلف و فعالیت های آموزشی و اجرایی وی در حوزه حفاظت در ایران به چشم می خورد. 
انجمن جهانی بادیگارد و حفاظت که از حرفه ای ترین های این عرصه در سراسر دنیا تشکیل می شود، در سال 1988 با هدف ارتقای سطح استانداردهای آموزشی و عملکردی در حوزه بادیگارد دیپلماتیک، ارتشی، پلیسی و فردی تشکیل شد و تا کنون موفقیت های شایانی را کسب کرده است که 28 سال آموزش مستمر و استاندارد ‌سازی بین ‌المللی بخشی از موفقیت های آن است.  این انجمن علاوه بر آموزش بادیگاردها و رانندگان برای ارگان های حفاظتی و شخصی در زمینه هایی چون:  مهارت بادیگارد بین ‌المللی،‌ تک ‌تیر اندازی، راننده محافظتی، آموزش جزئیات سرویس ‌های محافظتی، آموزش تکنیک ‌‌های‌های حفاطت و... فعالیت دارد.

ارسال نظرات
موضوعات روز