جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰
این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود.
کد خبر: ۹۱۱۳

تیتر20 - حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود.
 
 به گزارش صبحانه،حتما در چند وقت گذشته خبرهای منتشر شده درباره‌ی کفش جدید نایکی که HyperAdapt نام داشت را شنیده‌اید. کفشی که خودش بندهایش را سفت می‌کند. قبلا گفته شده بود که این کفش تا مدتی دیگر به شکل محدود راهی بازار می‌شود؛ اما قیمت آن مشخص نشده بود. حالا شرکت نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش جدید و جالب توجه با قیمت ۷۲۰ دلار راهی بازار خواهد شد.
 
 
قبلا انتظار می‌رفت که این کفش قیمتی نزدیک به هزار دلار یا حتی بیشتر داشته باشد؛ اما نایکی با اعلام قیمت رسمی به تمام این شایعات خاتمه دارد. البته قیمت ۷۲۰ دلار برای یک کفش هم در نوع خودش بسیار زیاد است.
 
بد نیست بدانید که اکثر کفش‌های ورزشی موجود در بازار که خود نایکی هم بسیاری از آن‌ها را تولید می‌کند بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ دلار قیمت دارند و به همین دلیل کفش HyperAdapt یک محصول بسیار لوکس به حساب می‌آید.


نایکی به این موضوع اشاره کرده که این کفش در تاریخ ۸ آذر ماه راهی بازار خواهد شد و علاقه‌مندانی که پول زیادی هم دارند، می‌توانند آن را خریداری کنند.
ارسال نظرات
موضوعات روز